تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : 12632
مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: سال گذشته حدود ۱۶ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۲ توزیع‌شده است و امسال نیز همین مقدار آسفالت پیش‌بینی و ۶۰ درصد از این مقدار توزیع‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در گفت‌وگویی، با اشاره به فعالیت‌های توزیع آسفالت در سطح منطقه 2 اظهار داشت: منطقه ۲ شهرداری قم در بحث آسفالت معابر پیشرو است و سالانه بین ۱۲ تا ۱۳ هزار تن آسفالت در سطح معابر این منطقه توزیع می‌شود و کلیه معابر سطح منطقه ۲ روکش آسفالت شده است. 
وی با بیان اینکه هم‌اکنون در منطقه ۲ خیابانی که خاکی باشد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اگر مردم خیابانی در منطقه ۲ قم می‌شناسند که آسفالت نشده حتماً به ما اطلاع دهند.
مدیر منطقه ۲ شهرداری قم در پاسخ به این سؤال که برخی مردم از عدم آسفالت کوچه‌ها گلایه دارند دراین‌خصوص برنامه‌ای دارید؟ گفت: کمیته‌ای شهرداری مرکز، کوچه‌ها را بررسی می‌کند این گروه تشخیص می‌دهد که این کوچه نیاز به روکش آسفالت دارد، یا ندارد. در برخی از کوچه‌ها دو مبحث وجود دارد؛ به‌طور مثال اهالی یکی از کوچه‌های منطقه مطالبه آسفالت دارند و تشخیص کارشناسان هم بر نیاز به آسفالت است، اما یکی از مشکلات جدولی بوده که از قبل انجام‌شده است که مقرون‌به‌صرفه نیست که جداول و آسفالت جمع‌آوری و برداشته‌شده شود و آسفالت جدید انجام شود که ناگزیریم آسفالت رو انجام دهیم که از ‌طرفی جدول در سطح پایین قرار می‌گیرد و یا ازیک‌طرف درب برخی از منازل پایین می‌ماند.
وی اضافه کرد: گاهی نماینده‌های کوچه‌ها به شهرداری منطقه مراجعه می‌کنند که نیاز است باتوجه‌به مشکلات موجود، به تفاهم برسیم و با برخی از کوچه‌ها نیز به تفاهم رسیده و کار هم انجام‌شده، اما در برخی از کوچه‌ها با مخالف چند نفر کار آسفالت کوچه انجام نمی‌شود.
رحیمی با تأکید بر اینکه قول می‌دهیم شهروندانی که با همراهی و نظر کارشناسان فنی شهرداری همراهی کنند این آمادگی وجود داشته که کوچه را آسفالت کنیم تصریح کرد: در بخش جدول‌کشی هم مردم مشارکت می‌کنند اما مشارکت مردم در این زمینه زیر ۳۰ درصد و بیش از ۷۰ درصد کار بر عهده منطقه است.
وی مطرح کرد: در سال گذشته حدود ۱۶ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۲ توزیع‌شده است و امسال نیز همین مقدار آسفالت توزیع خواهد شد که البته ۶۰ درصد از این مقدار توزیع‌شده مابقی نیز تا پایان سال جاری توزیع خواهد شد.
مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: آسفالت خیابان ۱۴ متری امام حسین علیه‌السلام مدنظر منطقه قرار دارد این خیابان در آینده تبدیل به ۲۰ متری خواهد شد که به همین جهت با مرکز مکاتباتی انجام دادیم که تملکات با توجه به زمان‌بر بودن تملکات، بتوانیم تا این خیابان باتوجه‌به تردد زیاد آسفالت شود

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdx90f.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما