تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : 12624
کارشناس هواشناسی قم، بیان کرد: از فردا شب (یکشنبه) تا پنج شنبه شاهد آسمانی صاف خواهیم بود، اما روند افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد.
با کاهش غلظت گرد و خاک در قم هوا گرم‌تر می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی قم، عنوان کرد: روز گذشته حداکثر سرعت وزش باد در ایستگاه کهک به حدود ۷۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است؛ همچنین در ایستگاه مرکز تحقیقات هواشناسی سرعت وزش باد در شهر قم ۵۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.
کارشناس هواشناسی قم، اضافه کرد: حداکثر و حداقل دمای روز گذشته قم به ترتیب ۴۰ و ۲۴ درجه سانتی‌گراد بوده است؛ امروز پیش بینی می‌شود حداکثر دما به ۴۱ درجه سانتی گراد برسد.
وی افزود: فردا (یکشنبه) حداکثر و حداقل دمای هوا در قم به ۴۴ و ۲۵ درجه سانتی‌گراد هم می رسد.
قاضی با اشاره به روند افزایشی دما تا روز چهارشنبه، یادآور شد: برای روز دوشنبه حداکثر دمای ۴۴ درجه سانتی‌گراد را در پیش داریم و پیش‌بینی می‌شود تا روز چهارشنبه حدکثر دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد را ثبت ‌کنیم.
کارشناس هواشناسی قم یادآور شد: امشب به صورت موقت از سرعت وزش باد کاسته می‌شود؛ اما پیش‌بینی می‌کنیم فردا بعدازظهر مجددا به صورت موقت شاهد افزایش سرعت وزش باد و گرد و خاک خواهیم بود.
قاضی بیان کرد: از فردا شب (یکشنبه) تا پنج شنبه شاهد آسمانی صاف خواهیم بود، اما روند افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceep8z.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما