تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : 12596
برنامه‌های مختلفی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم در نظر گرفته‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برنامه‌ریزی مختلف و متنوعی همزمان با دهه امامت و ولایت برای شهر قم انجام داده است که این برنامه‌ها در راستای نشاط اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی و معرفی شاخص‌های مذهبی صورت گرفته است.
طبخ ۲۰ هزار پرس غذا به عشق مولا علی(ع) همزمان با عید غدیر
همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، پویش بزرگ نذر خانه علی(ع) با هدف مشارکت خانوادگی در تهیه و توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم به اجرا در می‌آید.
پویش نذری خانه علی علیه‌السلام در مناسبت‌های مختلف مذهبی با حضور اقشار مختلف مردم به‌منظور اطعام نیازمندان اجرا می‌شود و خانواده‌های عضو این پویش در کنار پخت غذای خود تعدادی غذا را برای اطعام نیازمندان تهیه می‌کنند.
برگزاری جشن بزرگ غدیر در مقابل ساختمان شهرداری
همزمان با عید سعید غدیر خم مراسم جشن بزرگ عید ولایت چهارشنبه و پنجشنبه 14 و 15 تیرماه از ساعت 21 در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری قم برگزار خواهد شد.
در این مراسم استاد محمد گلریز به اجرای برنامه پرداخته و همچنین گروه بین‌المللی تواشیح معراج برنامه ویژه‌ای را اجرا خواهند کرد و شرکت‌کنندگان در این مراسم از نوای گرم ماشاالله شاهمرادی، استاد حاج قاسم مقدمی و محمدباقر رئیس کرمی بهره مند می‌شوند.
برپایی جشن بزرگ عید غدیر در پردیسان
مراسم جشن باشکوهی همزمان با عید سعید غدیر جمعه‌شب در مسجد حضرت زهرا(س) منطقه پردیسان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
در این مراسم که با سخنرانی حجت‌الاسلام عباس صالحی همراه خواهد بود، کربلایی مهدی محمدی به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت و گروه سرود ساقی کوثر به اجرای برنامه پرداخته و همچنین در قالب مسابقه هدایایی به حاضران اهدا خواهد شد.
نورافشانی آسمان به مناسبت سالروز آغاز ولایت امام علی(ع) از دیگر برنامه‌های این جشن به شمار می‌رود.
برگزاری مسابقه حق پلاس ویژه نوجوانان قمی
از سوی گروه فرهنگی مبنا و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، مسابقه مناظره محور حق پلاس ویژه نوجوانان پسر 15 تا 18 سال برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید در یک کلیپ کوتاه نام و نام خانوادگی، نام محله و شماره تماس خود را اعلام کرده و به آی دی @zz_mabna_zz ارسال کنند و برای شرکت‌کنندگان در این مسابقه که به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود، هدایای ارزشمندی در نظر گرفته‌شده است.
برگزاری جشن بزرگ امامت و ولایت با همکاری هیأت ژیمناستیک
همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر مراسم جشن باشکوهی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم و با همکاری هیأت ژیمناستیک برگزار خواهد شد.
این مراسم چهارشنبه 14 تیرماه از ساعت 17 تا 19 در خانه ژیمناستیک قم برگزار می‌شود.
در برپایی این جشن که در قالب پویش به عشق مولا علی(ع) برگزار می‌شود، اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز مشارکت دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccepqs.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما