تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : 12536
مدیر منطقه چهار شهرداری قم از شناسایی 879 پرونده و اتمام تعیین تکلیف 130 پرونده بند "ت" تبصره 6 در سطح این منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اجرای بند "ت" تبصره 6 قانون بودجه کشور در مورد تعیین تکلیف مستحدثات دارای تخلفات اظهار داشت: این قانون ظرفیت بی‌نظیری بوده که سبب تعیین تکلیف ساختمان‌های دارای حکم قلع بنا تا پایان سال 1400 می‌شود و مالکان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.
وی مجموع کل پرونده‌های احصا شده برای این موضوع در سطح منطقه چهار را 879 مورد دانست و عنوان کرد: تاکنون تعداد 130 پرونده تعیین تکلیف شده و در روند پرداخت قرار گرفته است.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اقدامات در زمینه شناسایی پرونده‌ها، تصریح کرد: ارسال پیامک به مؤدیان، برقراری تماس تلفنی، نصب بنر در سطح منطقه، اطلاع‌رسانی از طریق مصاحبه و خبر و ارسال متون در شبکه‌های اجتماعی تاکنون صورت گرفته است.
وی ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد جهت تسریع در فرآیند تعیین تکلیف پرونده‌ها، اختصاص کارشناس بازدید جداگانه مخصوص این پرونده‌ها و بازدید خارج از نوبت جهت تسریع فرآیند نیز در راستای ترغیب مالکین انجام‌شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcg3n9q.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما