تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 12527
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: مالکان املاک میدان تره‌بار شهید مطهری در صورت تملک ملک توسط شهرداری، بهای ملک خود را به‌روز دریافت می‌کنند و ضرری متوجه صاحبان این املاک نخواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی‌رضا مظفری در گفت‌وگویی، به مشکلات میدان شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: پیچیدگی‌های میدان شهید مطهری فراتر از تخلیه میدان بار بوده و مشکلات زیادی در این میدان وجود دارد.
وی مغازه‌های پیرامون میدان شهید مطهری را موردتوجه قرار داد و افزود: در حال حاضر شهرداری مغازه‌های داخل میدان تره‌بار را در حال تملک است ولی تملک مغازه‌های بیرون از میدان نیز اهمیت زیادی داشته و باید انجام شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: مالکان این املاک در صورت تملک ملک توسط شهرداری، بهای ملک خود را به‌روز دریافت می‌کنند و ضرری متوجه صاحبان این املاک نخواهد بود.
وی خواستار همکاری بیشتر مالکان با شهرداری شد و گفت: ساماندهی میدان شهید مطهری یکی از اولویت‌های شهرداری بوده و با همه مشکلات و چالش‌هایی که در تملک و اجرای طرح وجود دارد، عملیات عمرانی میدان متوقف نشده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgun9q.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما