تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 12510
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برپایی پویش #به_عشق_مولا_علی(ع) از سوی این سازمان به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به واحد خبر  سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد طباطبایی نژاد با تبریک فرارسیدن دهه ولایت اظهار کرد: بر اساس فرمایش نبی مکرم اسلام عید سعید غدیر خم برترین عید امت ایشان است و در همین راستا ما وظیفه داریم که در برپایی هرچه با شکوه تر این عید سعید همه تلاش خود را با کار گیریم.
وی با بیان اینکه از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برنامه های متعدد و متنوعی به مناسب عید قربان تا عید سعید غدیر خم در حال اجراست، اظهار کرد: از جمله برنامه هایی که در دستور کار قرار گرفته است برگزاری پویش «به عشق مولا علی(ع)» است.
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه مردم در این ایام می توانند به نیت امیرالمومنین مولا علی(ع) به انجام امور خیر اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: اطعام روز عید غدیر خم بسیار مورد سفارش قرار گرفته است و یکی از امور خیر که می تواند در این ایام مورد توجه قرار گیرد اطعام مردم به ویژه نیازمندان است.
وی تصریح کرد: اهدا عیدی به کودکان، رسیدگی به خانواده های کم بضاعت، برپایی مراسم های جشن و شادی و... همه می تواند بخشی از پوش به عشق مولا علی(ع) باشد.
حجت الاسلام طباطبایی یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند در برنامه های خود با سازمان مشارکت کنند و  امور خیر خود در این ایام را به نیت مولا علی(ع) انجام داده و تصاویر مرتبط با آن را برای ما جهت انتشار در فضای مجازی به هشتگ #به_عشق_مولا_علی(ع) 
ارسال کنند و همینطور همشهریان جهت مشارکت حداکثری این کلیپ ها و تصاویر را در فضای مجازی نشر دهند.
طباطبایی نژاد در پایان افزود: به بهترین و ناب ترین مشارکت کنندگان در پویش #به_عشق_مولا_علی(ع) تقدیر و جوایز اهدا میشود.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciuwaz.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما