تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : 12466
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم از آغاز ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در قم در سه بوستان پروانه،‌ نرگس و اردیبهشت خبر داد و گفت: مهمترین دغدغه کمیسیون زنان و بانوان در شورای اسلامی شهر قم توجه به خانواده و ارتقاء توانمندی زنان است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، نرجس نیازمند در مراسم افتتاح ورزش‌های صبحگاهی ویژه بانوان در بوستان پروانه واقع در پردیسان مهمترین دغدغه کمیسیون زنان و بانوان در شورای اسلامی شهر قم را توجه به خانواده و ارتقاء توانمندی زنان دانست و اظهار داشت: از بدو تشکیل کمیته زنان و خانواده  یکی از کارگروه‌های تشکیل شده ورزش و نشاط اجتماعی بود.
وی توجه به سلامت و ورزش بانوان را یکی از برنامه های مهم خود و کمیسیون زنان و خانواده دانست و افزود: در بررسی‌هایی که انجام شده ورزش بانوان یکی از دغدغه‌های مهم بانوان جامعه بوده و با پیگیری هایی   انجام شده بوستان‌های بانوان مورد ارزیابی و بازدید قرار گرفت.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم از آغاز ورزش صبحگاهی در سه بوستان قم خبر داد و تصریح کرد: امروز فاز نخست این طرح در سه بوستان نرگس، پروانه و اردیبهشت ورزش صبحگاهی برای بانوان آغاز شده و سپس تا پایان تابستان در تمام بوستان بانوان ورزش صبحگاهی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: با هدف سلامت خانواده در فاز دوم این طرح سایر بوستان‌های بزرگ و شاخص شهر که امکان ایجاد فضای مناسب برای خانم‌ها را دارند، پس از بوجود آوردن شرایط مساعد ورزش صبحگاهی اجرا شده و بوستان برای بانوان آماده سازی می‌شود.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciq5az.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما