تاریخ انتشار :شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 12434
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور کشور در دو سال اخیر با نجابت کامل سعی کرده‌است از حاشیه سازی در کشور جلوگیری شود و این مساله جای تقدیر دارد.
رئیس جمهور با نجابت کامل از حاشیه‌ سازی در کشور جلوگیری کرده‌است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به گفت وگوی اخیر تلویزیونی آیت الله رئیسی اظهار داشت: رئیس جمهور واقعا انسان نجیبی است که اهل جنجال، فرافکنی، تخریب دیگران و سر وصداهای آن چنانی نیست.
وی ادامه داد: رئیس جمهور در گفت و گوی اخیر خود با مردم گزارش‌های خوبی ارائه کرد و نکته قابل توجه این است که جای این گفت‌گوها خالی است که رئیس جمهور و وزرا نتیجه اقدام های خود را به مردم اعلام کنند.
وی تاکید کرد: در۲ سال اخیر اقدامات چشمگیری توسط دولت انجام شده که قاطبه جامعه از آن‌ها بی اطلاع هستند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: موج تخریب علیه دولت زیاد است و موج فریب از سوی رسانه‌های بیگانه را شاهد هستیم تا مردم ناراضی شوند و باورهای آنان تغییر یابد.
وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه می‌خواهند مردم ناامید شده و نسبت به مسئولان بدبین گردند از این رو کارهایی که می‌شود مغفول می‌ماند و جا دارد رییس جمهور بیشتر با مردم صحبت کند و معتقدیم دولت زحمات زیادی می‌کشد و انعکاس این زحمات بسیار مهم است.
وی گفت: آِیت الله رئیسی در گفت و گوی تلویزیونی اخیر خود مطالب مفید و جدیدی عنوان کردند که حتی برای خود بنده که به مسایل اشراف دارم جدید و جالب توجه بود.
ذوالنوری افزود: صحبت‌های اخیر رئیس جمهوری امیدآفرینی داشت و چشم انداز روشنی توسط وی ترسیم شد و امیدآفرینی در آن بارز بود.
وی ابراز داشت: دولت اقدامات خوبی داشته‌است و در این بین نقد و نظرهایی توسط کارشناسان، منتقدان، معترضان و نمایندگان وجود دارد اما آن چه مهم است تمام نقد و نظرهای ما باید در جهت تامین بهتر منافع ملی و مردم و ایجاد امید برای آنان و سرعت بخشیدن به حرکت رو به جلویی که وجود دارد باشد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdoo0f.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما