تاریخ انتشار :شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : 12428
نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان در سالن جلسات شهید حسین مولوی شهرداری قم با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری این 2 شهر برگزار شد.
برگزاری نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در این نشست شرکت‌کنندگان بر تعامل، هم‌افزایی و مشارکت بیش‌تر به منظور استفاده از تجربه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گوناگون این 2 شهر تاکید کردند.  
علی هاشمی طاهری و علیرضا عرب ‌بیگی رییس و نایب رییس، عفت پدرام فر رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و مهدی نادعلی رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر کاشان و محمدعلی فرجی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از جمله مدیران شهری کاشان بودند که در نشست مذکور شرکت کردند.
همچنین محسن مُحرری رییس، نرجس نیازمند رییس کمیسیون زنان و خانواده، مصطفی ملایی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام والمسمین مرتضی استقامت علی آبادی عضو شورای اسلامی شهر قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست، حسین محمدرضایی معاون فرهنگی و اجتماعی، یدالله یامولا معاون ورزشی و هنری و مصطفی قربانیان معاون پشتیبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در این نشست حضور داشتند. 
زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و امامزاده موسی مبرقع(ع)، تجدید پیمان با شهدا با حضور در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) و بازدید از تعدادی از طرح های شهر قم (کتابخانه های تخصصی موسسه فرهنگی حضرت آیت الله العظمی سیستانی و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور) از جمله برنامه های جانبی این نشست بود. 
این نشست به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار شد. 
شهرداری کاشان ۶ معاونت، پنج منطقه و ۱۰ سازمان زیر مجموعه و شورای اسلامی شهر کاشان 9 عضو دارد. شهرستان کاشان دارای چهار بخش مرکزی، قمصر، نیاسر و برزک و پنج شهر کاشان، قمصر، نیاسر، جوشقان و برزک است. 
شهرستان کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۴ هزار نفر دومین شهر پرجمعیت استان اصفهان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. این شهرستان دارای نخستین تمدن یکجانشینی و شهرنشینی به قدمت محوطه باستانی سیلک (افزون بر هشت هزار سال) است. شهر کاشان از شهرهای تاریخی و گردشگری ایران می باشد و در حدود 95 کیلومتری شهر قم قرار دارد.
شهرداری قم دارای هشت منطقه و شورای اسلامی شهر قم دارای 13 عضو است. استان قم دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کَهَک و ۶ شهر قم، جعفریه، کهک، سَلَفچِگان، دستجِرد و قنوات است


انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcg7t9q.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما