تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : 12396
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از فضاسازی فرهنگی بوستان‌ها و نصب اطلاعیه‌های قانونی در حوزه حجاب و عفاف در این اماکن خبر داد.
اکران تبلیغات فرهنگی در بوستان‌های شهری قم/21 دستگاه برای ترویج حجاب و عفاف در بوستان‌ها نقش دارند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه  بررسی و جمع‌بندی اجرای طرح‌های حجاب و عفاف در بوستان‌های شهری قم اظهار داشت: فصل الخطاب حرکت شهرداری قم در ارتباط با موضوع حجاب و عفاف قوانین و مقررات است.
وی با اشاره به توجه شهرداری قم به مسئولیت شرعی و قانونی خود در این زمینه افزود: مبنای حرکت مجموعه، ابلاغیه وزارت کشور در این زمینه است.
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه موارد متعددی درزمینه رعایت حجاب و عفاف در اماکن عمومی و اداری وجود دارد که باید به‌دقت بررسی شود گفت: در قسمت‌های مختلف دستورالعمل ابلاغ‌شده از وزارت کشور، برخورد با کشف حجاب در اماکن تفریحی و گردشگری و حتی اماکنی که تحت اشراف شهرداری‌ها است، در حیطه وظیفه فراجا، پلیس اماکن و نیروهای ضابط عنوان‌شده است.
اصفهانیان مقدم با تأکید بر اینکه مسائل مرتبط با حجاب و عفاف در اماکن عمومی شهر باید با دقت بررسی شود مطرح کرد: 21 دستگاه در این زمینه نقش دارند و جلسات منظمی برای هماهنگی در اقدامات صورت می‌گیرد.
وی تعامل شهرداری و فرماندهی انتظامی در این بخش را موردتوجه قرار داد و گفت: مسئله امربه‌معروف در بوستان‌ها تخصصی است و نیاز به کمک ضابطین داریم که حمایت از این افراد بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر صورت می‌گیرد.
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم به برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروهای خدماتی در مواجهه با ناهنجاری‌ها اشاره کرد و افزود: فضاسازی بوستان‌ها برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در حال انجام است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaien6.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما