تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 12374
کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

ضرورت تبیین جنایت‌های منافقین در بین جوانان

ضرورت تبیین جنایت‌های منافقین در بین جوانان
کارشناس مسائل سیاسی گفت: نسل جدید قرابت چندانی با گذشته ندارد و این وظیفه‌ای جامعه اندیشمند و نخبگانی است که جنایت‌های منافقین را بین جوانان تبیین کنند.
ضرورت تبیین جنایت‌های منافقین در بین جوانان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری شاهین صادقی نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به ۲۸ خردادماه و سالروز جنایت منافقین علیه ملت ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از همان روزهای آغاز شکل‌گیری در مواجهه با گروه‌های مختلف تروریستی بوده که عموماً به تحریک غربی‌ها به‌خصوص کشورهای آمریکا، انگلستان و فرانسه در صدد ضربه‌زدن به این انقلاب مردمی بودند و به خیال خودشان هدفشان این بود نظام را از پای در بیاورند.
وی ادامه داد: گروهک منافقین از همان ماه‌های نخستین پس از انقلاب و زمانی که مشخص شد راهشان از مردم جدا است و به آرمان امام و انقلاب پایبند نیستند، بنای مخالفت برداشتند و به‌صورت مسلحانه به جان مردم افتادند.
صادقی نسب ابراز داشت: جنایت‌هایی که این گروه خبیث در طی این سال‌ها داشته  بر کسی پوشیده نیست و همواره این جنایت‌ها با حمایت‌های خارجی‌ها همراه بوده است.
وی ادامه داد: هم اکنون نیز این گروهک مورد حمایت فرانسوی‌ها و اروپایی‌ها هستند و در آمریکا نیز حامیان جدی دارند و همواره خواسته‌اند که این گروهک‌ها در مقابل جمهوری اسلامی ایران بایستد.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: این گروهک هر زمانی که توانسته  به کشور صدمه زده است به‌عنوان‌مثال در جنگ تحمیلی که خود آن نیز با تحریک غربی‌ها شکل گرفت، صدام حسین و رژیم بعث را به جان ایران انداختند.
وی افزود: در تاریخ کشورها کمتر پیش می‌آید که گروهی با این درجه از خیانت و وقاحت نسبت به سرزمین مادری را ببینید کسانی که در زمان جنگ به صدام حسین کمک می‌کردند و باعث می‌شدند که برداران و خواهران خودشان در جنگ به شهادت برسند.
صادقی نسب تأکید کرد: در تاریخ گروه‌های تروریستی این درجه از خباثت و وقاحت تکرارنشدنی است افرادی که این گونه سرزمین مادری خودشان را به آتش و خون بکشند.
وی افزود: این گروهک نشان داده که از هیچ تلاشی برای ضربه‌زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نیست؛ اما در عمل همواره شکست خوردند و اگر چه حامیانی در بین کشورهای اروپایی دارد؛ اما قدرت عرضه اندام در برابر کشورمان را ندارد.
کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: علاوه بر این در طی این سال‌ها دستگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی کشورمان بسیار هوشمندانه عمل کرده‌اند و اجازه نداده‌اند کوچک‌ترین صدمه‌ای به‌نظام از این گروهک زده شود.
وی بیان داشت: یکی از جنایت‌های بزرگی که این گروهک معاند انجام داد در ۲۸ خردادماه ۱۳۶۷ بود به‌طوری‌که در آن زمان این گروهک با عملیات های خنده داری؛ مانند فروغ جاویدان، چلچراغ و... سعی کرد که از فرصت پایانی جنگ بهره برده و به خیال خود انقلاب اسلامی را از پا در بیاورد.
استاد دانشگاه با بیان این که جنایت‌های این گروهک غیر قابل بخشودنی است، تصریح کرد: این اقدامات باعث نفرت بیش‌ازپیش ملت ایران از این کروهگ شد.
وی افزود: بدون تردید یکی از راه‌های مقابله با این گروهک‌ها رسواکردن آن‌ها است که باید جامعه اندیشمند و نخبگانی کشور جوانان کشورمان را نسبت به ظلم‌هایی که این گروهک در قبال مردم ایران داشته آگاه کنند.
کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: نسل جدید قرابت چندانی با گذشته ندارد و امکان دارد که فریب نیرنگ‌ها و دروغ‌ها را بخورند و این وظیفه‌ای جامعه اندیشمند و نخبگان است که جنایت‌های این گروهک‌ها را بین جوانان تبیین کنند.
وی ادامه داد: در کنار این رسواکردن کشورهایی که در دنیا هرازگاهی حمایت‌هایی از این جریان‌ها می‌کنند باید رسوا شوند و ما باید همواره مراتب روشنگری و اعتراض خودمان را به کشورهایی که با این جریان‌ها همراهی می‌کنند داشته باشیم.
صادقی نسب خاطر نشان کرد: اگر با این اتفاقات برخورد نشود در آینده منجر به چالش می‌شود هر چند که منافقین ذلیل‌تر از آن هستند که بتوانند به کشور صدمه بزنند.


انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgtw9q.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما