تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : 12256
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: ساماندهی غرفه‌ها و دکه‌ها در میدان شهدای 72 تن قم یکی از رویکردهای خوب در ارائه خدمات به مردم است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید رضا حسینی در جلسه ساماندهی و انتظام بخشی به غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق و بوستان‌های شهری قم اظهار داشت: در عمده‌ترین بحثی که چالشی شد، موضوع کیوسک‌های میدان شهدای 72 تن بود.
وی با بیان اینکه حدود 20 تا25 سال است که کیوسک‌های چهار شرکت تأسیس‌شده بود و وضعیت مشخصی برای ارائه خدمات به مردم نداشت، افزود: حتی کانکس یکی از شرکت‌ها پالت چوبی مستقر کرده بود و روی آن پلاستیک کشیده بود و هر یک به شکل و رنگی بود؛ از همه این‌ها مهم‌تر که در  زیر حریم برق انتقال بود که خیلی خطرآفرین است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ابراز کرد: در اسفند 1400 دکتر سقائیان نژاد شهردار خواستار رسیدگی به وضعیت کانکس‌ها و کیوسک‌ها به‌طورجدی شد، تا بتوان خدمات بهتری را به مردم ارائه کرد.
وی عنوان کرد: معاون وقت حمل‌ونقل ترافیک اختلاف‌نظری در چینش کانکس‌ها داشت و دراین‌باره جلسه‌ای برگزار و مسیر را تغییر دادیم که خیلی بهتر شد.
حسینی با تأکید بر اینکه اگر طرح پیرامون و فضای سبز آن انجام شود، واقعاً سیما و منظر میدان شهدای 72 تن تغییر خواهد کرد، یادآور شد: ضمن اینکه در هر کدام از غرفه‌ها، سالن مسافر را طراحی کرده‌ایم و در همان فضا دفتر کار و انبار جانمایی شده است.
وی خاطرنشان کرد: به‌طورکلی هفت کانکس فرسوده از رده خارج شد و در حال حاضر در میدان شهدای 72 تن چهار کانکس غرفه حمل‌ونقل و دو تا غیر حمل‌ونقلی در راستای تأمین نیاز مسافر مستقر است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اضافه کرد:در پایانه فدک نیز یک غرفه غیرحمل‌ونقلی داریم که به جهت خدمت به مسافران است.
وی با بیان اینکه یک بحثی نیز روی سالن مسافر پیش آمد که باز جلساتی برگزار شد اظهار داشت: مقرر شد طرحی به تصویب برسد که دراین‌باره مکاتباتی شکل گرفت و هر آنچه مصوب شود، اجرایی می‌شود.
حسینی عنوان کرد: خارج از پایانه مرکزی، سه غرفه حمل‌ونقلی داخل پایانه فدک و شهدای 72 تن داریم و آماده‌ایم به هر شکلی که مصوب گردد سیما و منظر را مطابق سایر طرح تیپ‌های ابلاغی، انجام شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfv0dy.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما