تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 12232
استاندار قم، مردمی سازی و استفاده از این ظرفیت ارزشمند برای حفظ و حراست از محیط زیست را بسیار مهم برشمرد و گفت: با وجود تمامی مشکلات، باید هرچه بیشتر از همکاری و مشارکت مردم و خیران برای حفظ طبیعت و محیط زیست استفاده شود.
استاندار قم: از ظرفیت مردم و خیران برای حفظ محیط زیست استفاده شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی در نشست صمیمی با جمعی از کارکنان و محیط بانان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در پاسگاه محیط بانی کهک، ضمن تبریک هفته محیط زیست در سخنانی اظهار کرد: همه مدیران و دستگاه های اجرایی باید نسبت به مسأله محیط زیست توجه و دقت نظر داشته باشند.
وی بر لزوم پیگیری مستمر و خستگی ناپذیر برای رفع مشکلات و چالش های زیست محیطی در استان قم تأکید کرد و گفت: در سفر آتی رئیس جمهور نیز می توان پروژه های مناسبی برای رفع برخی دغدغه ها در این حوزه به تصویب رساند.
وی با بیان اینکه مطالبه گری مردم در حوزه محیط زیست در نهایت به نفع جامعه است، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده وقتی مردم از ضرورت یک مسأله آگاه باشند، کاملا در میدان خواهند بود و کسی به فکر منافع شخصی نیست.
شاهچراغی در پایان با اشاره به لزوم تقویت و ارتقاء ظرفیت ها و توانمندی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به لحاظ ساختاری، اعتباری و تجهیزاتی، بیان کرد: تبیین، آموزش و فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست مسأله بسیار مهمی است که باید از سوی مسوولان امر با جدیت پیگیری شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcj88ev.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما