تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : 12204
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از چاپ و نصب بیش از هزار و 600 مترمربع بنر در 380 نقطه شهر همزمان با 14 و 15 خرداد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آماده‌سازی و فضاسازی شهری همزمان با سالروز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم‌الله 15 خرداد اظهار داشت: مجموعه شهرداری قم در این ایام با بسیج همه امکانات و تجهیزات با توجه به تعطیلات و حجم بالای ورود مسافران و زائران در آماده‌باش کامل است.
وی یکی از اقدامات مهم در این راستا را اکران بنرها در سطح شهر دانست و افزود: چاپ و نصب بیش از ۱۶۰۰ مترمربع بنر در قالب بنرهای پرتابل، استرابورد، عرشه پل و آویز  و نصب در بیش از ۳۸۰ نقطه از سطح معابر اصلی شهر و عرشه بزرگ عوارضی قم- تهران همزمان با این ایام انجام‌شده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: به‌منظور برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله تاریخ‌ساز 15 خرداد از بیت تاریخی امام راحل(ره) به سمت حرم مطهر نیز هماهنگی‌های لازم با تبلیغات اسلامی صورت گرفته و فضاسازی‌های لازم انجام‌گرفته است.
وی از برپایی ایستگاه صلواتی در عوارضی قم-تهران خبر داد و گفت: این ایستگاه صلواتی جنب مسجد اهل بیت(ع) در روز ۱۴ خردادماه همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اقدام به خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdci5raz.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما