تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : 12195
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: با پایان یافتن زمان پیش‌بینی شده برای ثبت‌نام کاندیداهای ریاست هیات کشتی استان قم، ۲ نفر برای شرکت در انتخابات و نشستن بر کرسی ریاست این هیات مدال‌آور قم ثبت‌نام کردند.
فقط ۲ نفر برای کسب کرسی ریاست هیات کشتی قم ثبت نام کردند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد علیمردانی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز داشت: با پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیات کشتی استان قم در نهایت دو کاندیدا به صورت رسمی برای حضور در مجمع معرفی می شوند و بر این اساس رقابت اصلی برای رسیدن به صندلی ریاست هیئت کشتی بین محمدرضا صدیق پور و محمد حسنی خواهد بود.
وی بیان کرد: محمد حسنی رئیس اسبق هیات اسکیت و کاندیدای انتخابات قبلی کشتی و محمدرضا صدیق پور نیز سرپرست فعلی هیات کشتی قم است.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: کشتی یکی از مدال آور ترین رشته های ورزشی استان قم است که پیش از این هادی علیایی ریاست این هیات را بر عهده داشت.
علیمردانی یادآور شد: زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی استان قم که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون این رشته ورزشی برگزار می شود بزودی اعلام خواهد شد.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchmznz.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما