تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 12789
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: در تلاش هستیم تا جوانان و نوجوانان این استان در تمامی ۲۸ رشته المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور در سال‌جاری شرکت کنند.
جوانان قم در ۲۸ رشته المپیاد ورزشی استعدادهای برتر شرکت می‌کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد علیمردانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:چهار رشته بسکتبال، والیبال، هندبال و ژیمناستیک به عنوان رشته های مشترک المپیاد استعدادهای برتر کشور مربوط به دو وزارتخانه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان است.
وی اظهار داشت: استان قم سال گذشته در ۹ رشته و با کسب ۲۰ مدال، رتبه ۱۷ کشور در المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور را کسب کرد.
وی با بیان این که هدف از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر، استعدادیابی در بین ورزشکاران رده‌های پایه است گفت: المپیاد در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.
علیمردانی ادامه داد: برگزاری المپیاد با هدف شناسایی ورزشکاران مستعد و هدف گذاری برای کسب مدال در المپیک جوانان، المپیک و بازی‌های آسیایی است.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم ادامه داد: امسال المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور از ۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریور در چهار استان تهران، آذربایجان شرقی ،خراسان رضوی و اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgyu9q.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما