تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 12155
رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: این استان هم اکنون ۵۰۴ رسانه مجوز دار فعالیت دارد و امسال نیز مجوز سه رسانه جدید صادر شده‌است.
۵۰۴ رسانه مجوز دار در استان قم فعال است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در میان سه مجوز صادر شده امسال،‌ یک فصلنامه اجتماعی – فرهنگی و ۲ دوفصلنامه علوم انسانی یکی در زمینه فقه و حقوق و دیگری در زمینه الهیات و معارف وجود دارد.
وی بیان کرد: از میان کل رسانه‌های دارای مجوز در استان قم،‌ ۳۰۰ رسانه مکتوب فعالیت دارند.
وی ابراز داشت: ۹۴ رسانه الکترونیک برخط و ۱۱۰ رسانه الکترونیک غیر برخط نیز در استان قم دارای مجوز هستند که غیر برخط ها در روش‌هایی چون انتشار روی لوح فشرده منتشر می شوند.
اسماعیلی گفت: استان قم۸۰ نمایندگی روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌های رسمی کشور را نیز دارد که در حال فعالیت خبری و اطلاع‌رسانی در این استان هستند.
وی با اشاره به فرآیند صدور مجوز برای متقاضیان ایجاد رسانه گفت: افراد متقاضی باید به سامانه جامع رسانه های کشور مراجعه کنند و کلیه فرآیند صدور مجوز به صورت ملی در مرکز انجام می‌شود.
وی ادامه داد: زمانی که افراد مدارک مورد نیاز را برای درخواست مجوز بارگذاری می‌کنند پس از تایید در مرحله اول باید اصل مدارک به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.
اسماعیلی افزود: قم ظرفیت بسیار بالایی در حوزه رسانه دارد و یکی از مهمترین تامین کننده‌های انتشار دانش در حوزه علوم انسانی است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdkf0f.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما