کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۵۰۴ رسانه مجوز دار در استان قم فعال است

9 خرداد 1402 ساعت 11:06

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: این استان هم اکنون ۵۰۴ رسانه مجوز دار فعالیت دارد و امسال نیز مجوز سه رسانه جدید صادر شده‌است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در میان سه مجوز صادر شده امسال،‌ یک فصلنامه اجتماعی – فرهنگی و ۲ دوفصلنامه علوم انسانی یکی در زمینه فقه و حقوق و دیگری در زمینه الهیات و معارف وجود دارد.
وی بیان کرد: از میان کل رسانه‌های دارای مجوز در استان قم،‌ ۳۰۰ رسانه مکتوب فعالیت دارند.
وی ابراز داشت: ۹۴ رسانه الکترونیک برخط و ۱۱۰ رسانه الکترونیک غیر برخط نیز در استان قم دارای مجوز هستند که غیر برخط ها در روش‌هایی چون انتشار روی لوح فشرده منتشر می شوند.
اسماعیلی گفت: استان قم۸۰ نمایندگی روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌های رسمی کشور را نیز دارد که در حال فعالیت خبری و اطلاع‌رسانی در این استان هستند.
وی با اشاره به فرآیند صدور مجوز برای متقاضیان ایجاد رسانه گفت: افراد متقاضی باید به سامانه جامع رسانه های کشور مراجعه کنند و کلیه فرآیند صدور مجوز به صورت ملی در مرکز انجام می‌شود.
وی ادامه داد: زمانی که افراد مدارک مورد نیاز را برای درخواست مجوز بارگذاری می‌کنند پس از تایید در مرحله اول باید اصل مدارک به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.
اسماعیلی افزود: قم ظرفیت بسیار بالایی در حوزه رسانه دارد و یکی از مهمترین تامین کننده‌های انتشار دانش در حوزه علوم انسانی است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 12155

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/12155/۵۰۴-رسانه-مجوز-دار-استان-قم-فعال

قم فوری
  https://www.qomefori.ir