تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : 12059
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی بیش از 40 درصدی پروژه شهربازی معارفی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری لیلی نیک خلق احمدی در گفتگویی در خصوص آخرین وضعیت شهربازی معارفی قم اظهار داشت: این شهربازی معارفی با عرصه‌ای با مساحت حدود 10 هزار مترمربع شامل دو بلوک ساختمانی به‌صورت 5 هزار مترمربع در طبقه نخست و 2 هزار و 500 مترمربع نیم‌طبقه بوده که زیربنا در مجموعاً 7500 مترمربع است.
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم افزود: این مجموعه دارای دو بلوک و شامل سقف وافر و سقف سازه‌ای خاص است که بحث صرفه‌جویی در بتن و میلگرد را در این سازه داریم.
وی در مورد نحوه فعالیت شهربازی معارفی تصریح کرد: در این پروژه بحث آموزش برای بچه‌ها در محوریت است و شهربازی مسقف و داخل سالنی طراحی‌شده و در محور پیامبر اعظم(ص) که محوری آئینی به شمار می‌رود، قرارگرفته است.
نیک خلق احمدی خاطرنشان کرد: این پروژه با نمای خاص طبق ضوابط پیامبر اعظم(ص) و مصالح به‌صورت معماری اسلامی ایرانی طراحی‌شده است.
وی در مورد پیشرفت پروژه خاطرنشان کرد: تاکنون پیشرفت پروژه40 درصد بوده و بحث سازه‌ای و مرحله معماری و نازک‌کاری و تأسیسات مطرح بوده که نقشه‌ها در حال آماده‌سازی است.
مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: تهیه اسناد مناقصه که با در نظر گرفتن بودجه‌ای که برای پروژه در نظر گرفته‌شده به میزان 15 میلیارد تومان است که به‌زودی مناقصه انجام‌شده و پیمانکار شروع به اجرای نازک‌کاری می‌کند که تا پایان سال بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgyz9q.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما