تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : 12002
در جلسه‌ای با حضور مسئولان اتوبوس‌رانی و فاوا شهرداری قم و مسئولان مدیریت امور شعب بانک ملی در استان، بهبود فرآیند پرداخت الکترونیکی در ناوگان اتوبوس‌رانی قم موردبررسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم، در راستای هماهنگی و هم‌اندیشی نیازهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در بهبود فرآیند پرداخت الکترونیکی خرد شهری ناوگان اتوبوس‌رانی خطوط درون‌شهری، جلسه‌ای با حضور نیک مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری، مؤمن حجازی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری، میرخلفی رئیس و مسئولین اداره امور شعب بانک ملی استان قم در محل سازمان اتوبوس‌رانی برگزار شد.
این جلسه هماهنگی پیرامون بهبود زیرساخت دستگاه‌های کارت‌خوان یا پوزهای بانکی و امکان شارژ قم کارت درون اتوبوس برگزار شد.
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم هدف از برگزاری این جلسات را ایجاد رفاه بیشتر و بهره‌مندی هر چه بیشتر همشهریان از تجهیزات و امکانات به‌روز دانست.
علی نیک خاطرنشان کرد: همواره تلاش این سازمان بر آن است تا با ایجاد سهولت در استفاده از حمل‌ونقل عمومی، در کاهش آلودگی شهر و کمک به اقتصاد و معیشت شهروندان گام بردارد.
مؤمن حجازی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم نیز در این جلسه همکاری و تلاش بین سازمانی را در این راستا ستودنی دانست و مطرح کرد: این سازمان نیز آمادگی دارد تا به پیشرفت هرچه بهتر این طرح کمک کند.
میر خلف سرپرست شعب بانک ملی قم نیز ضمن قدردانی از سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم تصریح کرد: مدیریت شعب همواره تلاش خواهد کرد تا با هماهنگی بیشتر باعث افزایش رضایتمندی شهروندان در این زمینه گردد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcew78z.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما