تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : 11923
پارکینگ طبقاتی زائر که در مجاورت حرم مطهر میزبان شهروندان و زائرین است، در کنار 16 دستگاه آسانسور و 8 سرویس پله اضطراری، به 6 دستگاه پله‌برقی مجهز شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، پارکینگ طبقاتی زائر که در زیر سطح میدان بزرگ امام خمینی (ره) در بین مسجد امام حسن عسگری (ع) و صحن بزرگ میدان آستانه قرار دارد، دارای 5 طبقه منفی بوده که از طبقه منفی سه تا منفی 5 با ظرفیت 2 هزار جای پارک، دارای کاربری پارکینگ عمومی است.
در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران در استفاده از این پارکینگ عمومی، پله‌برقی‌های پارکینگ طبقاتی نصب و راه‌اندازی و در اختیار مردم قرار گرفت.
مراجعین می‌توانند از 16 دستگاه آسانسور در کنار 8 سرویس پله اضطراری، استفاده کنند، ولی با توجه به تجربه و نیاز این پارکینگ بخصوص در ایام و مناسبت‌ها، 6 دستگاه پله‌برقی نیز به این پارکینگ افزوده شد و مراجعین می‌توانند از طبقه منفی 5 به طبقات بالا و دسترسی به سطح میدان، جهت تردد از این پله‌های برقی استفاده کنند.
لازم به ذکر است تمامی آسانسورها فعال و در حال خدمت‌رسانی هستند و با رفع نقص محوطه‌های انتظار مقابل آسانسورها، به‌زودی سیستم‌های سرمایشی نیز فعال خواهند شد تا در این خصوص بهترین خدمات هم به شهروندان عزیز و هم مسافرین و زائرین گرامی عرضه شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfm1dy.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما