تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : 14239
سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: بهسازی، نوسازی، نظافت و رسیدگی به پل‌های عابر پیاده و پله‌برقی‌ها در سطح شهر قم در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت توجه به سیما و منظر شهری و آسایش شهروندان در استفاده از پل‌های عابر پیاده اظهار کرد: بهسازی، نوسازی، نظافت و رسیدگی به پل‌های عابر پیاده و پله‌برقی‌ها در سطح شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.
وی افزود: در راستای پیشگیری از حوادث و خدمات‌رسانی به شهروندان در پل‌های عابر پیاده که پله‌برقی و آسانسور دارد، یک فرد به‌عنوان نگهدارنده در مجاورت پل مستقر است و در صورت وجود مشکل به آن رسیدگی می‌کند.  
سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت وجود مشکل یا پیشنهاد در خصوص پل‌های عابرپیاده در سطح شهر، موضوع را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.  
خلیلی ادامه داد: این مهم توسط کارگروه‌هایی متشکل از پلیس راهور، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان حمل‌ونقل ترافیکی بررسی شده است و طبق اولویت و درخواست‌های مردم در برنامه کاری قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdci3raz.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما