تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب : 11910
در نخستین جلسه هیئت اجرایی بازآفرینی شهری سال 1402 استان، پیگیری مصوبات در راستای بررسی مشکلات و موانع عدم تسریع در تملکات املاک محدوده طرح‌های بازآفرینی شهری و بررسی وضعیت پروژه محله شهدای دروازه ری در دستور کار قرار گرفت .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری نخستین جلسه هیئت اجرایی بازآفرینی شهری سال 1402 استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار قم ، مدیرکل راه و شهرسازی استان، اعضای شورای شهر، معاون معماری و شهرسازی شهرداری، مدیر منطقه یک شهرداری و اعضای هیئت اجرایی در محل دفتر شهرداری منطقه یک برگزار گردید.
 در این جلسه که با ارائه گزارش مدیر منطقه یک از روند پیشرفت و مشکلات طرح‌های بازآفرینی شهری منطقه و محله شهدای دروازه ری آغاز شد، مجید محمد رضاخانی ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود در مسیر این پروژه، خواستار تعامل بیشتر همه مجموعه‌های مرتبط جهت رفع مشکلات این پروژه شد.
وی همچنین گزارش عملکرد منطقه یک را در خصوص این پروژه ارائه کرد.
 در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز با تأکید بر این موضوع که بافت فرسوده بخصوص محور دروازه ری مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی زیادی دارد تصریح کرد: به همین دلیل برای بازآفرینی این بخش از بافت شهری باید از همه توان‌بخش دولتی و مشارکت شهروندان استفاده شود.
ابراهیم معتمدی افزود: کاهش فقر شهری، ارتقای تاب‌آوری، ارتقای هویت و منزلت مکانی و افزایش حکمرانی محلی از اهداف کلان و محلی این طرح‌ها بوده و می‌بایست با هماهنگی و تعامل لازم میان دستگاه‌های اجرایی بتوان نقش مؤثری در تسریع پروژه‌ها و رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد .
 در ادامه با بیان نقطه نظرات اعضای هیئت اجرایی طرح بازآفرینی شهری دروازه ری، راهکارهای لازم برای تسریع در اجرای این پروژه اتخاذ گردید

خبرنگار: مهدی کاظمی
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbg9b8.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما