تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : 11868
مدیرعامل شرکت بتن سبک کیمیای بهروزی گفت: استفاده از بتن های سبک علاوه بر کاهش شدید قیمت نهایی مسکن عمر مفید ساختمان را افزایش خواهد داد.
استفاده از بتن های سبک قیمت نهایی مسکن را بسیار کاهش خواهد داد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری میثم کریمی در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در کارخانه بتن سبک کیمیای بهروزی در شهرک صنعتی محمودآباد برگزار شد با بیان اینکه این مجموعه از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است،اظهار کرد: امروزه ساخت و ساز یکی از مهمترین عوامل توسعه در بحث شهرسازی مدرن محسوب میشود.
وی با اشاره به اینکه ایران در میان ۲۰ کشوری قراردارد که به دانش تولید بلوک های بانی سبک دست یافته است،بیان کرد: در حال حاضر ۱۳ کارخانه در کشور در زمینه تولید بلوک های بانی سبک فعالیت دارند که کارخانه کیمیای بهروزی یکی از مهمترین این مجموعه ها است.
مدیرعامل شرکت بتن سبک کیمیای بهروزی با اشاره انجام نهضت ساخت مسکن در کشور،افزود: استفاده از بلوک های بانی سبک باعث شده است تا هزینه های تمام شده ساختمان بشدت کاهش یافته و در مقابل عمر مفید ساختمان را تا ۵۰ سال افزایش یابد.
وی گفت: البته ظرفیت بازار بیش از توان تولید است و در صورت حمایت دولت و توسعه بخش های تولید امیدواریم بتوانیم با افزایش توان تولیدی خود به بخش بیشتری از نیاز بازار پاسخ دهیم.
کریمی با بیان اینکه تمامی مواد اولیه این محصولات در داخل کشور موجود است، تصریح کرد: به جرات می توان این محصولات را یک محصول تمام عیار ایرانی ذکر کرد.
وی ادامه داد: قیمت محصولات مشابه در بازار جهانی بیش از ۱۲۰ دلار است که ما توانستیم با افزایش کیفیت محصولات خود در برابر محصولات مشابه خارجی قیمت نهایی ان را بسیار کمتر از قیمت جهانی تعیین کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdjj0f.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما