تاریخ انتشار :شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : 11845
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای شهر از دور نظارتی بر امور شهرداری ندارد و با هماهنگی لازم در دل کار هستیم و در تمام معاونت‌ها، کمیسیون‌های شورا و در همه کمیسیون‌های شورا نیز معاونت‌های شهرداری حضور دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر حسین اسلامی در جلسه کمیسیون تلفیق با محوریت حوزه عمران و حمل‌ونقل که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: مجموعه استانداری کمک زیادی به مدیریت شهری خصوصاً از طریق پشتیبانی و واگذاری اراضی 48 هکتاری و 32 هکتاری به‌ویژه با همراهی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری داشته است.
وی یکی از تصمیمات مهم و ویژه در حوزه بافت فرسوده را مشوق‌ها و افزایش طبقات دانست و افزود: مصوبات زیادی در استان گذشت که بسیاری از مسائل ازجمله جمکران را حل کرد و از طرفی پشتیبانی اراضی 48 هکتاری نسبت به قبرستان نو و پروژه‌های اطراف حرم مطهر اتفاق بزرگی بوده که بسیار کارساز است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: این پشتیبانی از اراضی، پروژه‌ها را تسهیل و امکان‌پذیر می‌کند و واگذاری اراضی در اختیار استان قم در پیشبرد بسیاری از پروژه‌ها، تعریض‌ها و معوقات کارساز است.
وی با تأکید بر اینکه هماهنگی بین کمیسیون‌های شورای شهر و معاونت‌های مختلف شهرداری بسیار نزدیک است و مباحثات به نظر شورا و شهرداری می‌رسد، یادآور شد: همچنین نظارت‌های عمیقی در دل پروژه‌های مدیریت شهری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر قم صورت می‌گیرد.
اسلامی خاطرنشان کرد: شورای شهر از دور نظارتی بر امور شهرداری ندارد و با هماهنگی لازم در دل کار هستیم و در تمام معاونت‌ها، کمیسیون‌های شورا و در همه کمیسیون‌های شورا نیز معاونت‌های شهرداری حضور دارند و این‌گونه بین شورا و شهرداری کار انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: گزارش‌های خوبی از کمیسیون عمران تهیه‌شده بود و کمیسیون‌های فرهنگی و حقوقی و بودجه هر کدام گزارش‌های خوبی دارند.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciwvaz.t1az52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما