تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : 11791
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از اجرای طرح دریافت بهای تأمین پارکینگ جایگزین و احداث پارکینگ عمومی در سطح شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید متین فر در هشتاد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم به مشکلات تأمین پارکینگ در شهر قم اشاره کرد و اظهار داشت: مشکلات تأمین پارکینگ در شهر قم مسئله‌ای قدیمی بوده و رفع این مشکل به عوامل متعددی بستگی دارد. 
 وی با بیان اینکه اصل موضوع پارکینگ به علت صدور پروانه به معاونت شهرسازی و معماری مرتبط است گفت: با توجه به رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم دریافت وجه در حذف و کسر پارکینگ و مشکلات قانون جدید درآمدهای پایدار لایحه اخذ مجوز دریافت بهای تأمین پارکینگ جایگزین و احداث پارکینگ عمومی در سطح شهر با مشورت و رایزنی دیگر شهرها تهیه‌شده است که در برخی شهرها در قالب تعهدنامه‌ای که مالک می‌دهد، این کار انجام می‌شود. 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از اجرای طرح دریافت بهای تأمین پارکینگ جایگزین و احداث پارکینگ عمومی در سطح شهر خبر داد و افزود: در صورت تصویب این لایحه در شورای اسلامی و اجرای این طرح بسیاری از مشکلات مردم در بخش صدور پروانه از وضعیت بلاتکلیف خارج می‌شود. 
وی در پایان تأکید کرد: یکی از الزامات صدور پروانه تعیین تکلیف پارکینگ بوده و بیشتر برای کسانی که امکان تأمین پارکینگ ندارند، مشکلاتی پیش می‌آید که با بررسی کامل این لایحه و تصویب آن بسیاری از مشکلات مردم حل خواهد شد. 
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcizyaz.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما