تاریخ انتشار :جمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : 11779
مراسم تجلیل و قدردانی از خدمت‌گزاران برپایی جشن‌های نیمه شعبان با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و ملی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری طی مراسمی از خدمت‌گزاران برپایی جشن‌های نیمه شعبان در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر با حضور مسئولان دستگاه‌های ملی و استانی در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران تقدیر و تجلیل شد.
در این مراسم که با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جمعی از فضلا و اندیشمندان، مدیران و مسئولان دستگاه‌های ملی، استانی و شهری که در امر برپایی جشن‌های نیمه شعبان مشارکت داشتند برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان به ایراد سخن پرداخت.
طی این مراسم دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری و مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم نیز به جهت خدمات‌رسانی و مشارکت در برگزاری مجموعه برنامه‌ها و جشن‌های سالروز میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) مورد تجلیل قرار گرفتند.
در ادامه این مراسم از دکتر وحیدی وزیر کشور، سرتیپ میراحمدی رئیس ستاد اربعین حسینی، دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، دکتر ابوطالب شفقت معاون هماهنگی امور استان‌های وزارت کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دکتر علیرضا معارف معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر، بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مهندس ضیغمی مشاور وزیر نفت نیز تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این مراسم از شهرداران شهرهای تهران، اراک، کرج، قزوین، زنجان، بومهن، ورامین، اسلامشهر، شهریار، کاشان، رباط‌کریم و… به دلیل مشارکت در امر خدمت‌رسانی به زائران در ایام نیمه شعبان قدردانی شد.
تقدیر از فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی  و تجلیل از دکتر جبلی رئیس سازمان صداوسیما، محسن برمهانی معاون سیمای سازمان صداوسیما و مدیران شبکه‌های یک، دو، سه، قرآن و… از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
همچنین در پایان این مراسم از سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، معاونان استانداری قم و جمعی از مدیران و مسئولان این استان به‌پاس خدمت به زائران در ایان نیمه شعبان قدردانی به عمل آمد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceof8z.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما