تاریخ انتشار :شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 11775
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم:

۸۰ درصد اشتراک برق در قم، خانگی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: ۸۰ درصد مشترکین برق این استان خانگی است که ۳۶ درصد مصرف برق قم را به خود اختصاص داده‌است.
۸۰ درصد اشتراک برق در قم، خانگی است
یوسف صادقی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی قم فوری، افزود: یک درصد مشترکین استان صنعتی و یک درصد نیز کشاورزی است که به ترتیب ۲۹ و ۱۲ درصد مصرف برق استان را به خود تخصیص داده‌است.
وی اضافه کرد: ۱۴ درصد مشترکین برق سایر مصارف هستند که ۱۰ درصد مصرف برق استان را مصرف می‌کنند.
وی ادامه داد: همچنین چهار درصد مشترکین استان عمومی است که ۱۱ درصد مصرف برق استان را به خود اختصاص داده‌است.
به گفته صادقی، در حال حاضر ۶۱۶ هزار و ۹۹۸ مشترک شهری و روستایی در استان قم وجود دارد که مشترکان خانگی با ۴۹۲ هزار و ۹۴ اشتراک، بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده‌اند.
وی افزود: همچنین ۲۵ هزار و ۵۹۷ مشترک عمومی، چهار هزار و ۲۴۶ مشترک کشاورزی، هفت هزار و ۳۴۰ مشترک صنعتی، ۸۵ هزار و ۱۰۵ مشترک سایر مصارف و ۲ هزار و ۶۱۶ مشترک نیز روشنایی معابر می‌باشد.
وی گفت: هشت هزار و ۲۹۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط شامل چهار هزار و سه کیلومتر شبکه فشار ضعیف و چهار هزار و ۲۹۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط در قم وجود دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم خاطرنشان کرد: هشت هزار و ۳۰۹ دستگاه ترانس عمومی و ۱۱۲ هزار و ۲۰۰ چراغ روشنایی معابر در استان قم فعال است.
وی با اشاره به احداث و تبدیل ۲۱۴ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در سال گذشته، افزود: بر این اساس تاکنون حدود ۵۳ درصد شبکه فشار ضعیف به کابل خودنگهدار تبدیل شده‌است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcam0n6.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما