تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : 11717
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

سازه‌های الکترونیکی به ظرفیت تبلیغات محیطی قم اضافه می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: سازه‌های الکترونیکی در تبلیغات محیطی قم به ظرفیت‌ها اضافه می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، در مورد اقدامات شهرداری قم در تبلیغات محیطی اظهار داشت: برای تمامی تبلیغات محیطی در حوزه مدیریت شهری، کارگروهی بر روی محتوا و نوع تبلیغات فعال است و شهرداری، سازه‌هایی را در جهت تبلیغات محیطی برای تقویت برنامه‌ها در اختیار مدیریت شهری قرار می‌دهد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اضافه کرد: سازه‌ها در حال افزایش و به‌روزرسانی است و سازه‌های الکترونیکی در تبلیغات محیطی نیز به این ظرفیت‌ها اضافه می‌شود.
وی با بیان اینکه همچنین سازه‌های شهری با نور اضافه می‌شود و به کیفیت تبلیغات کمک می‌کند، تصریح کرد: جامع بودن تبلیغات و تنوع در طول سال ویژه مناسبت‌ها همچون بزرگداشت شهید سلیمانی، کنگره شهدا و شیوع کرونا نیز مورد تأکید است.
کلانترزاده خاطرنشان کرد: مدیریت شهری بر آن است خود را به استانداردهای جهانی به لحاظ تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی برساند تا در آینده از نصب سازه‌های موقت مانند داربست و آویز پرهیز شود.
وی با تأکید بر اینکه در حال تکمیل ظرفیت‌ها در ارتباط با تبلیغات محیطی هستیم عنوان کرد: در کنار سازه‌های محیطی، از محتواهای اثربخش نیز بهره گرفته‌ایم و علاوه بر تبلیغات محیطی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های صداوسیما، مکتوب و سایت‌های خبری نیز در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم جایگاه رسانه در حوزه تبلیغات محیطی را موردتوجه قرار داد و گفت: ایجاد پویش‌های مختلف در زمینه تبلیغات محیطی دارای اهمیت در ارتقای سطح آگاهی شهروندان از موضوعات مختلف است، حتی در زمینه تبلیغات محیطی از طراح‌های ماهر استفاده می‌کنیم و درصددیم با فضاهای این‌گونه غنا و عمق کار و فکر مجموعه را نیز به‌خوبی نشان دهیم و در اخبار و گزارشات نیز آن را به‌طور کامل رصد کنیم.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcguu9q.ak9qq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما