تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : 11695
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: در طرح همیاران بازیافت ویژه مدارس، 150 هزار دانش‌آموز ابتدایی در 628 مدرسه با مفاهیم مدیریت پسماند آشنا شدند .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجرای طرح‌های آموزشی توسط سازمان برای گروه‌های هدف ویژه، اظهار کرد: هدف اصلی از آموزش شهروندی، آماده‌سازی شهروندان برای ورود به زندگی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است. 
وی ادامه داد: آموزش شهروندی به شهروندان می‌آموزد که چگونه یک شهروند فعال، آگاه و مسئولیت‌پذیر باشند؛ در واقع مبنای این آموزش‌ها تنها پرورش یک شهروند نمونه یا شهروند خوب با ارائه یک الگوی شهروندی است . 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح همیاران بازیافت در مدارس شهر قم در سال تحصیلی 1401 ـ 1402 ، اظهار کرد: طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل آموزش و پرورش استان ، اجرای این طرح آغاز شد . 
به گفته وی، این طرح ویژه دانش‌آموزان پایه سوم، چهارم، پنجم  و ششم ابتدایی بوده و آموزشگران آقا و خانم سازمان با مراجعه به مدارس پسرانه و دخترانه، مفاهیم مدیریت پسماند را آموزش می‌دهند . 
وی با اشاره به توزیع روزنامه دیواری با محتوای آموزشی در مدارس، یادآور شد: در مرحله دوم آموزش، مدارس و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح همیاران ،شناسایی و جوایزی در مدرسه به ایشان اعطا شد . 
میرابراهیمی اضافه کرد: از ابتدای شروع این طرح 628 مدرسه و 150 هزار دانش‌آموز با مفاهیم مدیریت پسماند آشنا شدند .
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbs0b8.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما