تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۵
کد مطلب : 11594
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: خدمات شهری باید بر اساس اولویت‌سنجی و برای آسایش مردم باشد و باید مراقب باشید که در دام عوام‌فریبی نیفتید و کارها اساسی انجام شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار و مدیران شهرداری قم طی سخنانی اظهار کرد: خدمات و زحماتی که بر اساس مأموریت خود انجام می‌دهید اگر با توجه به اینکه در مسیر جلب رضایت خداوند است، انجام شود راهگشا خواهد بود؛ نگاه و توجه به ولی‌عصر عجل الله فرجه الشریف که صاحب امر ما هستند در همه امور باید مدنظر ما باشد.
وی خاطرنشان کرد: اگر کار به‌گونه‌ای که در محضر خداوند و ولی‌عصر(عج) هستیم انجام شود، روحیه انجام آن فرق می‌کند، کارها شیرین شده و انسان از سختی‌ها ناامید نمی‌شود و این نگاه در استفاده از بیت‌المال و در برخورد با مردم تأثیر دارد.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه کارها در شهرداری با دو نگاه انجام می‌شود، افزود: برخی از کارها کلان و راهبردی و برخی از کارها نیاز روزمره مردم و زودبازده است، بنابراین باید توجه داشته باشید که سرگرم شدن به کارهای کلان نباید باعث شود که از کارهای زودبازده و نیازهای فوری مردم غفلت شود.
وی با تأکید بر اینکه در خدمت به مردم هماهنگی دستگاه‌ها با هم بسیار مهم است، افزود: این‌طور نباشد که کارها دوباره‌کاری و موازی کاری باشد و در این میان بیت‌المال از بین برود و موجب نارضایتی و ناراحتی مردم فراهم شود.
آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: خدمات شهری باید بر اساس اولویت‌سنجی و برای آسایش مردم باشد و باید مراقب باشید که در دام عوام‌فریبی نیفتید و کارها اساسی انجام شود.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjxiev.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما