تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب : 11542
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بابیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان دهم فروردین بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ قم ثبت‌شده است، گفت: در این مدت اورژانس ۱۱۵ قم بیش از ۵ هزار مأموریت انجام داده است.
اورژانس قم از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۵ هزار مأموریت انجام داده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، بابیان اینکه از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان دهم فروردین‌ماه امسال ۱۳ هزار و ۵۲۲ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم ثبت‌شده است ابراز کرد: از این تعداد ۵ هزار و ۱۶۶ مورد منجر به مأموریت شهری و جاده‌ای شده است.
وی افزود: از مجموع مأموریت‌های اورژانس قم در این مدت ۹۸۷ مورد مأموریت مربوط به تصادفات شهری و جاده‌ای است که پرسنل اورژانس به ۷۵۳ مأموریت تصادف شهری و ۲۳۴ مورد هم به تصادفات جاده‌ای اعزام شدند.
مصری گفت: در این حوادث ۸۳۶ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۲۷ نفر در حوادث جاده‌ای و ۴۲۷ نفر هم در حوادث شهری به مراکز درمانی منتقل و مابقی نیز به‌صورت سرپایی مداوا شدند.
وی ادامه داد: در این مدت همچنین بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم ۵ بار پرواز داشت که در این مأموریت‌ها ۱۸ نفر را به بیمارستان منتقل کرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccipqs.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما