تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : 11503
رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد خدمات سفر شهرداری قم:

امکان اسکان مسافران نوروزی در 6 بوستان و 15 مجموعه مسقف در قم

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: با توجه به برودت هوا، بیش از 15 سالن مسقف در اختیار زائران و مسافران نوروزی قم قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان با اشاره به برخی از فعالیت‌ها و اقدامات نوروزی در جهت خدمت‌رسانی اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و بارندگی‌ها، از مجموعه‌های مسقف و ورزشگاه‌ها جهت اسکان زائران در نخستین روزهای سال جدید استفاده شد.
وی با بیان اینکه بیش از 15 سالن مسقف در این زمینه مورداستفاده قرار گرفت ابراز کرد: در اطراف مسجد مقدس جمکران از ظرفیت ورزشگاه ظهور و یاوران مهدی و در برخی از مناطق و میدان شهدای 72 تن از سوله‌های بحران و مجتمع‌های ورزشی بهره گرفتیم.
رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم افزود: 9 هزار تخته چادر در چند شب ابتدای سال در این مجموعه‌های مسقف مورداستفاده قرار گرفت که مسافران و زائران نیز رضایتمندی خوبی داشتند.
وی با اشاره به آماده‌سازی بوستان‌های سطح شهر برای پذیرش زائران و مسافران نوروزی اذعان کرد: در این زمینه 6 بوستان و کمپ برای اسکان با به‌روزرسانی تمامی تجهیزات خدماتی برای نوروز آماده‌سازی و در اختیار زائران و مسافران نوروزی است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjtiev.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما