تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 11502
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، از آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی برای خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی و ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری قاسم طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به خدمات ارائه‌شده به‌ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی از چند روز مانده به سال جدید، اقدامات خود را آغاز کرد، در این راستا با توجه به برنامه 5 شنبه پایان سال، در جهت تردد همشهریان به آرامستان‌های قم، تمهیداتی اندیشیده شد.
وی با بیان رضایت نسبی از سوی شهروندان در ارائه خدمات تاکسیرانی افزود: همچنین در ساعات پایانی سال و ازدحام در هسته مرکزی شهر نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدامات لازم به‌خصوص در لحظات سال تحویل و حضور گسترده زائران و مسافران در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران نیز صورت گرفت.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: حضور تاکسی در مبادی ورودی شهر و دپوی تاکسی در جهت خدمت به زائران و مسافران به‌ویژه در میدان شهدای 72 تن و پایانه امیرکبیر در عوارضی قم-کاشان و سه‌راهی خرمشهر و آماده‌باش شبکه‌های بی‌سیم به‌صورت شبانه‌روزی و استقرار تاکسی در ایستگاه راه‌آهن محمدیه و ایستگاه مرکزی نسبت به جابه‌جایی مسافرین بخشی از این خدمات است.
وی در مورد نظارت و کنترل فعالیت تاکسی‌ها نیز ابراز کرد: این مرکز در خیابان موسی صدر جهت رسیدگی به مشکلات و انتقادات به‌صورت 24 ساعته فعال است و همچنین تیم بازرسی به‌صورت شبانه‌روزی در هسته مرکزی شهر مستقر هستند.
طالبی با بیان اینکه چنانچه نظافت و یا عدم نظافت و یا هر نوع مساله‌ای از فعالیت تاکسی‌ها گزارش شود، تذکرات لازم ارائه خواهد شد، عنوان کرد: از طرفی سازمان تاکسیرانی نیز کلاس‌های آموزشی در زمینه فرهنگ‌سازی و آداب‌ورسوم و مدیریت خشم ویژه رانندگان تاکسی برگزار کرده است.
به گفته وی، این آموزش‌ها در سال 1402 نیز استمرار خواهد داشت تا فضای خوبی میان رانندگان عزیز و شهروندان در جهت خدمت‌رسانی برقرار شود و این ارتباط صمیمی بیش از گذشته به وجود آید.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بسیاری از مسافران جهت جابه‌جایی به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران نیازمند تاکسی هستند، که در این زمینه یک سری کمپ‌هایی در سطح شهر ایجادشده و هماهنگی برای استقرار تاکسی و دپوی تاکسی در این کمپینگ‌ها در نظر گرفته‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: با دپوی تاکسی، مسافرین به‌راحتی می‌توانند به سمت هسته مرکزی شهر بیایند، به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان تردد در ساعات پس از افطار در هسته مرکزی شهر افزایش می‌یابد و دراین‌باره اقدامات لازم انجام‌شده است.
طالبی تصریح کرد: در این ایام آماده‌باش و شیفت بندی تاکسی‌های بی‌سیم را در ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی‌شده تا در خدمت شهروندان باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcirwaz.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما