تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 11497
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در ایام نوروز شاهد نظافت و پاکیزگی مناسبی در سطح شهر قم هستیم، گفت: حفظ و نگهداری از زیبایی‌های شهری وظیفه همه دستگاه‌ها و مردم است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید مجتبی سبحانی ثابت در گفت‌وگویی اظهار داشت: ستادهای هشت‌گانه شهرداری با استفاده از لوازم و تجهیزات مورد نیاز و در اختیار قرار دادن نقشه‌ها و اطلاعات به زائران، فعالیت خوبی را دارند.
وی با بیان اینکه در این ستادها زائران و مسافران نوروزی به حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، اماکن دیدنی شهر، اماکن اسکان و بوستان‌ها راهنمایی می‌شوند، ابراز کرد: همچنین آتش‌نشانی فعالیت خوبی برای حفظ ایمنی زائران داشته و در اماکن اسکان و ورودی‌های شهر نیز مستقر شده‌اند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگویی مردم عزیز بوده و در بازدیدی که از سطح شهر شد، الحمدالله شهر وضعیت تمیزی داشته و پسماندها خوب جمع شده بود و نظافت و پاکیزگی مناسبی در شهر ایجادشده است.
وی با اشاره به اقدامات سازمان سیما و منظر شهرداری عنوان کرد: فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام‌شده است؛ شهرداری تلاش خودش را می‌کند اما سیما و منظر شهری را باید خود مردم احساس کرده و از آن‌ها نگهداری کنند.
سبحانی ثابت خاطرنشان کرد: وظیفه همه مردم و دستگاه‌ها بوده که زیبایی‌های شهری را حفظ کنند و امیدواریم زیبایی‌های شهرمان با فعالیت خوب سازمان سیما و منظر بیشتر شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbzab8.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما