تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : 11441
مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌انجام شده تمامی دستگاه‌های امدادی استان در این روزها برای خدمت به زائران نوروزی در هنگام وقوع حوادث احتمالی در آماده‌باش کامل قرار دارند.
دستگاه‌های امدادی قم آماده خدمت رسانی به زائران نوروزی هستند
حسن اوروجی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوریبیان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در خصوص بارش‌های بهاری در آسمان استان که در مواردی به صورت رگباری و شدید است و احتمال وقوع روان‌آب و سیلاب را ایجاد می‌کند، از مسافران و زائران درخواست می‌کنیم از توقف و عبور از بستر رودخانه‌های فصلی خودداری کنند و در این مورد احتیاط لازم را به عمل آورند.
وی با اشاره به این که بر اساس آخرین گزارش‌ها، تمامی جاده‌های استان قم باز و تردد در آنها جریان دارد، افزود:‌ البته از آن‌جا که در اثر بارندگی، جاده‌های استان لغزنده‌است، از رانندگان می خواهیم با سرعت مطمئه حرکت و از هرگونه شتاب پرهیز کنند.
وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های امدادی استان در بخش‌های مختلف برای خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی در برابر حوادث احتمالی، در آماه باش کامل به‌سر می‌برند و در این زمینه همه پیش‌بینی‌های لازم از جمله امکان اسکان موقت در مکان‌های مناسب برای آرامش خاطر مردم انجام شده‌است.
اوروجی همچنین گفت:‌ روز گذشته در اثر وزش باد شدید در بخش خلجستان استان شاهد قطعی برق بودیم که با تلاش شرکت توزیع برق در کمترین زمان ممکن این مشکل رفع و برق مشترکین وصل شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روزهای جهانی آب و هواشناسی مصادف با دوم و سوم فروردین‌ماه، تاکید کرد: از همه فعالان حوزه مدیریت منابع آبی و همچنین کارشناسان هواشناسی استان قم تشکر می‌کنم و امیدوارم همواره در استان شاهد بارش‌های مطلوب و پایداری منابع آبی باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdca6yn6.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما