تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 11430
شهردار قم طی پیامی با تبریک فرارسیدن نوروز، تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را بهانه‌ای برای آغاز مسیر تعالی دانست.
شهردار قم فرارسیدن نوروز باستانی را تبریک گفت / تداوم مسیر خدمت به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد طی پیامی فرارسیدن نوروز باستانی را به تمام همشهریان عزیز تبریک گفت. 
متن پیام شهردار قم به این شرح است:
 
به نام آفریدگار بهار" 
نوروز بمانید که ایام شمایید 
آغاز شمایید و سرانجام شمایید 
آن صبح نخستین بهاری که ز شادی 
می‌آورد از چلچله پیغام، شمایید! 
نوروز از راه رسید و بار دیگر خداوندگار زمان و زمین قدرت اعجاز گونه‌اش را سرمه‌ی چشمان کائنات کرد. چه خوش روزگاری که بهار طبیعت و بهار قرآن همراه گشته اند و عطر خوش نشاط معنوی را نوید می دهند.
و چه مبارک سحرها و چه فرخنده شب‌هایی برای نوروز ۱۴۰۲ در پیش است چرا که شروع دومین سال سده پانزدهم شمسی هم‌زمان‌شده است با ماه مهمانی خدا!
مدیریت شهری قم در سالی که گذشت تلاش کرد تا تحقق شعار قم در مسیر تحول را سرعت بخشد و خوشبختانه توانستیم با افتتاح کلان پروژه‌هایی که زیست شهری بهتر و عادلانه‌تری را برای شهروندان رقم می‌زد، گامی در مسیر خدمت به مجاوران و زائران مضجع نورانی کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و مسجد مقدس جمکران برداریم.
با کمک شما همشهریان و مسئولان عزیز این مسیر در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت تا جایی که شهر قم جایگاهی شایسته‌تر از پیش در میان شهرهای کشور بیابد و نباید فراموش کرد که شهر خوب را شهروندان مسئول و پا به کار می‌سازند و مثل همیشه این شمایید که راهگشا و همراه ما در پیشبرد اهدافمان هستید.
سالی سراسر شادمانی و حال خوش را برای شما عزیزان خواستارم و از شما می‌خواهم در ایام ماه مبارک رمضان، خادمان خود را در شهرداری قم از دعای خیرتان محروم نکنید.
نوروز مبارک
سید مرتضی سقائیان‌نژاد
شهردار قم

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciu5az.t1azp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما