تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 11428
رئیس ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با اشاره به اقدامات شهرداری برای اورهال کردن جایگاه‌های CNG سطح شهر گفت: همچنین غرفه‌های تامین ارزاق نوروزی در مناطق هشتگانه مستقر شده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم در گفتگو با شهرنیوز با اشاره به آغاز طرح بهاری علمداران خدمت و تشریح فعالیت‌ها اظهار داشت: با توجه به هم زمانی تعطیلات ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پیش‌بینی می‌شود موضوعات مربوط به تردد و تفریح و گشت و گذار شهروندان به حد فاصل بعد از افطار تا قبل از سحر موکول شود که در این زمینه پیش بینی های لازم صورت گرفته است.
رئیس ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم با اشاره به آماده سازی شهر در ایام نوروزی افزود: استقرار بیش از 200 فلاور باکس در سطح میادین و شبکه‌های معابر و 25 تونل گل از موضوعاتی بوده که اجرایی شده است.
وی بیان کرد: همچنین مباحث مربوط به فضاسازی، آذین بندی، نورپردازی، نصب المان و سفره‌های هفت سین در سطح مناطق هشتگانه و نصب پرچم‌ها و الوان‌های رنگی از موضوعاتی است که در آستانه ایام نوروزی صورت گرفته است.
معاون خدمات شهری و محیط ‌زیست شهرداری قم خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی جداول و نیوجرسی‌ها و مبلمان‌های شهری و تابلوهای معرفی معابر و ترافیکی و در سطح شبکه معابر به طور ویژه مباحث مربوط به رنگ‌آمیزی و بهبود آنها، از جمله اقدامات نوروزی شهرداری قم است.
وی با اشاره به اهمیت راهنمایی صحیح زائرین در ایام نوروز ادامه داد: توزیع نقشه‌های راهنما و بروشور به تعداد بیش از 20 هزار نسخه از طریق ستادهای اطلاع رسانی و ایستگاه‌های راهنمای زائر در دستور کار است؛ همچنین نرم‌افزار قم زائر که در مبادی ورودی شهر خدمت زائرین و مسافرین از طریق پیامک ارسال می‌شود که می تواند نسبت به اطلاع رسانی به زائرین و مسافرین در خصوص مراکز اقامتی و تفریحی و مذهبی و سایر خدمات کارایی داشته باشد.
اصفهانیان مقدم تصریح کرد: در مورد تامین ارزاق و مایحتاج زائرین و مسافرین و شهروندان با محوریت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری  18 غرفه جانمایی شده است که در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در ساعات مناسب فعالیت خواهند کرد.
جانشین شهردار قم در ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم خاطرنشان کرد: در مورد تامین سوخت مورد نیاز، با محوریت سازمان میادین کلیه سی ان جی های سطح شهر نسبت به اورهال سازی و تعمیرات مورد نیاز انجام شده است تا در ایام نوروز بتوانند به طور شبانه روزی به خدمت بپردازند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfcjdy.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما