تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 11417
معاون مرکز بهداشت قم گفت: خدمات بهداشتی ضروری از جمله واکسیناسیون کودکان و تست کرونا در طول تعطیلات نوروزی در چندین مرکز خدمات جامع سلامت منتخب در سطح شهر ارایه می‌شود.
خدمات بهداشتی ضروری در مراکز جامع سلامت قم طی تعطیلات نوروزی ارایه می‌شود
محمدجواد باقریان روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، افزود: خدمات مادران باردار، واکسیناسیون کودکان، کرونا و نمونه‌گیری کرونا در روزهای تعطیل به‌جز روزهای اول و ۱۳ فروردین‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ در مرکز خدمات جامع سلامت امام خمینی(ره) واقع در خیابان شهید کریمی به مردم خدمات ارائه می‌دهد.
وی ادامه داد: غربالگری هایپوتیروئیدی نوزادان که باید بین روزهای سوم تا پنجم تولد انجام شود، در مرکز امام رضا(ع) واقع در خیابان امامزاده ابراهیم(ع) در روزهای تعطیل به‌جز ۱۱ و ۱۳ فروردین‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ صورت می‌گیرد.
معاون فنی مرکز بهداشت استان با اشاره به اهمیت خدمات پیشگیری از هاری گفت: هموطنان عزیز در صورت هرگونه حیوان گزیدگی، حتی یک خراش کوچک از روی لباس، توسط حیوان اهلی، خانگی یا تربیت شده، در هر ساعت از شبانه روز حتما به مرکز درمان پیشگیری هاری مرکز بهداشت شهرستان واقع در ۲۰ متری شهید بهشتی مراجعه نمایند.
باقریان گفت: همچنین در سه مرکز بهداشتی درمانی شهرستان‌های جعفرآباد، کهک و بخش سلفچگان قم خدمات درمان سرپایی به‌صورت شبانه‌روزی به مردم ارایه می‌شود.
به گفته وی، خدمات بهداشتی و درمانی در بخش‌های قنوات و دستجرد نیز، از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برای ساکنان این مناطق و نیز مسافران ارایه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در ۲ مرکز بهداشتی و درمانی واقع در قمرود و قاهان نیز در روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۴ خدمات پزشکی به مردم ارایه می‌شود.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcd5o0f.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما