تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 11332
مسئول کمیته عکاسان خبری خانه مطبوعات قم:

۱۰۰ عکاس جشن‌های نیمه شعبان جمکران را پوشش دادند

مسئول کمیته عکاسان خبری خانه مطبوعات استان قم گفت: بیش از ۱۰۰ عکاس برتر کشوری جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران را پوشش دادند.
۱۰۰ عکاس جشن‌های نیمه شعبان جمکران را پوشش دادند
امیر حسامی نژاد در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی قم فوری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امسال به همت خانه مطبوعات و مساعدت صمیمانه مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران، برنامه‌ریزی خوبی برای حضور عکاسان در مراسم نیمه شعبان انجام شد.

وی با اشاره به حضور خستگی‌ناپذیر عکاسان خبری در پیاده‌روی منتظران ظهور در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) و جشن بزرگ نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: بزرگ‌ترین رویداد مهدوی کشور امسال نیز با تلاش عکاسان خبری در حافظه تاریخ ماندگار شد.

مسئول کمیته عکاسان خبری خانه مطبوعات استان قم از میزبانی بیش از 100 عکاس برتر کشور در ایام نیمه شعبان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال هماهنگی‌های خوبی بین خانه مطبوعات و مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران برای صدور مجوزهای لازم برای عکاسان و همچنین اسکان و پذیرایی از آن‌ها در مدت زمان حضور در مسجد مقدس جمکران انجام شد که با عنایت حضرت ولی عصر(عج) رضایت میهمانان رسانه ای جشن بزرگ نیمه شعبان را به همراه داشت.

وی با اشاره به محدودیت‌هایی که در یکی دو سال گذشته برای برگزاری مراسم نیمه شعبان به دلیل شیوع کرونا ایجاد شده بود، ابراز داشت: در سال جاری جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران با حضور میلیونی زائران و مشتاقان حضرت مهدی(عج) برگزار شد و عکاسان توانستند به خوبی این مراسم‌ها را پوشش دهند.

حسامی نژاد با بیان اینکه اثر اجتماع بزرگ عکاسان کشور را در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران در رسانه‌های مختلف به ویژه خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شاهد بودیم گفت: به طور حتم در آینده نیز بسیاری از آثاری که در این روزها به ثبت رسید، در جشنواره‌ها و مسابقات عکاسی کشوری و بین المللی ارائه خواهند شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور عکاسان کشور در ایام نیمه شعبان در قم ابراز داشت: امیدواریم که میزبانی شایسته برای میهمانان حضرت صاحب‌الزمان(عج) بوده و در آینده نیز در مناسبت‌هایی مختلف شاهد حضور این عزیزان در شهر قم باشیم.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcj8tev.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما