تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : 11277
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: امسال سطح خدمات‌رسانی به زائران نسبت به سال‌های پیش افزایش‌یافته بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در گفت‌وگویی، با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) به برگزاری مراسم شادپیمایی خانوادگی به مناسبت روز نیمه شعبان اشاره و اظهار داشت: این برنامه با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار شد. 
وی با سپاسگزاری و تقدیر از تمامی موکب‌دارانی که در ایام نیمه شعبان به ارائه خدمات در زمینه‌های گوناگون به مردم پرداختند، گفت: امروز نیز شاهد حضور مردم با پرچم‌های رنگی مزین به نام مبارک امام زمان(عج) بودیم و همچنان بسیاری از ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها دایر هستند.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به حضور موکب‌داران از نقاط مختلف کشور و ملیت‌های گوناگون، این مشارکت و هم‌افزایی را در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن آیین نیمه شعبان و نزدیکی مردم از فرهنگ‌های مختلف با یکدیگر مؤثر دانست. 
وی تصریح کرد: الحمدالله یک بار دیگر در ایام نیمه شعبان در سال جاری این توفیق به مجموعه شهرداری قم شد که خادم عاشقان حضرت ولی‌عصر(عج) باشیم و بتوانیم به آن‌ها خدماتی را ارائه کنیم. 
طباطبایی نژاد اضافه کرد: امسال سطح خدمات‌رسانی به زُوّار نسبت به سال‌های گذشته افزایش‌یافته بود که امیدوار هستیم موردقبول درگاه حق‌تعالی و زائران گرامی قرار گرفته باشد.  
وی اعلام کرد: ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه (18 اسفند) نیز گردهمایی کالسکه سواران به مناسبت ایام نیمه شعبان برگزار می‌شود. 
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchqinz.23nzqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما