تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 11275
مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: روزانه حدود 110 نفر نیرو از شهرداری منطقه دو درحال خدمت‌رسانی به زائرین و همشهریان در ایام نیمه شعبان بودند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در حاشیه برپایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: ستاد شهرداری منطقه دو تقریباً از سال 96 هرسال در قسمت جنوبی مسجد مقدس جمکران و خیابان ظهور مستقر بوده است.
وی با اشاره به اینکه 32 هکتار پارکینگ اتوبوس و سواری در اختیار این منطقه شهرداری است، مطرح کرد: این پارکینگ در مسیر انتهای شهرک قدس و پردیسان به سمت مسجد مقدس جمکران قراردارد و مراحل خدمت‌رسانی در آن دنبال می‌شود.
مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه خدمات در ستاد در دو بخش دنبال می‌شود، عنوان کرد: در بخش نخست خدمت‌رسانی، تزئینات، آذین‌بندی معابر و خیابان‌ها در سطح منطقه 2 دنبال می‌شد.
وی اضافه کرد: همچنین از حدود یک‌ماه پیش نیز مقدمات زیرسازی و خدمت‌رسانی ستاد منطقه دو شهرداری قم در مسجد مقدس جمکران فراهم‌شده است.
رحیمی ادامه داد: همچنین در محدوده خدمت‌رسانی شهرداری منطقه دو یک سالن ورزشی برای اسکان اضطراری، سرویس بهداشتی و پارکینگ وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در هر شیفت خدمت‌رسانی حدود 50 نفر نیرو مستقر هستند، خاطرنشان کرد: در مجموع روزانه حدود 110 نفر نیرو از شهرداری منطقه دو درحال خدمت‌رسانی به زائرین و همشهریان هستند.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcft0dy.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما