تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : 11274
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: از عمود 47 الی 96 مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) در اختیار شهرداری منطقه چهار بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان در حاشیه برپایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم در مسجد مقدس جمکران، با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به شهروندان و زائرین جزو وظایف ذاتی شهرداری است، اظهار کرد: باتوجه به تقسیم وظایف صورت گرفته، شهرداری منطقه چهار نیز وظایف خاصی را دنبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه از عمود 47 الی 96 در اختیار شهرداری منطقه چهار است، مطرح کرد: از حدود یک ماه گذشته شیفت‌بندی و تقسیم وظایف نیروهای پرسنل و انسانی در این مسیر که به طول 3 کیلومتر است، انجام‌شده است.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه آماده‌سازی و بسترسازی لازم نیز در این مدت انجام‌شده است، عنوان کرد: در هر شیفت خدمت‌رسانی در این مسیر، حدود 100 نفر درحال انجام‌وظیفه هستند.
وی با تأکید بر اینکه بسترسازی پارکینگ‌های موقت باید به سمت پارکینگ‌های دائمی برود تا بتوانیم از یک ظرفیت آماده استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: پارکینگ انسجام که ویژه خودروهای سواری بوده نیز در اختیار شهرداری منطقه چهار قرار دارد.
اقبالیان ادامه داد: در این پارکینگ و طول مسیر خدمات‌ مختلف زیرسازی، ارائه خدمت و نگه‌داری و نظافت از 90 چشمه سرویس بهداشتی انجام‌شده است. 
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceew8z.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما