تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : 11259
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری قم مطرح کرد؛

آماده‌باش 2000 تاکسی در ایام نیمه شعبان/ارائه خدمات به مسافران حمل‌ونقل ريلي در قم

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری قم از آماده‌باش بيش از 2000 تاكسي به‌صورت شيفت بندي براي خدمات‌رسانی به زائران و مسافران در نيمه شعبان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری قاسم طالبی در حاشیه جشن بزرگ نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران طی گفت‌وگویی، اظهار کرد: از ابتدای هفته گذشته ستاد خدمت‌رسانی به زائرین سازمان تاكسيراني فعال‌شده است.
وی ادامه داد: از ساعت 14 سه‌شنبه 16 اسفندماه تا روز جمعه 19 اسفندماه تعداد دو هزار تاکسی در حالت آماده‌باش قرار دارند و شیفت‌بندی‌های لازم برای آن‌ها نیز انجام‌شده است.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری قم مطرح کرد: در صورت بروز مشکل، شهروندان می‌توانند با شماره 137 و 32668800 تماس حاصل فرمایند و انتقادات و شکایات خود را منتقل کنند.
وی با اشاره به ترافیک سنگین هسته مرکزی و ورودی‌های شهر همزمان با شب نیمه شعبان، عنوان کرد: در راستای تسریع خدمت‌رسانی به زائرین و همشهریان لاین غربی بلوار پیامبر اعظم(ص) به اتوبوس و تاکسی اختصاص یافت.
طالبی از ورود زائران به قم از طریق حمل‌ونقل ریلی یاد کرد و گفت: همچنین در این ایام به‌صورت ویژه در ایستگاه محمدیه و ایستگاه راه‌آهن خودروهای گردشی و خطی تاکسی‌رانی درحال خدمت‌رسانی هستند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchwinz.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما