تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 11248
رئیس ستاد تسهیلات زائرين و خدمات سفر شهرداری قم:

هدف شهرداری قم میزبانی شایسته از بزرگ‌ترین رویداد مهدوی است

رئیس ستاد تسهیلات زائرين و خدمات سفر شهرداری قم گفت: هدف شهرداري قم میزبانی شایسته از بزرگ‌ترین رویداد مهدوی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم همزمان با شب نیمه شعبان در گفت‌وگوی مستقیم با مردم، با اشاره به نزدیکی نیمه شعبان با عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها مبنی بر حضور خیل عظیم زائرین در ایام نیمه شعبان و نیمه دوم اسفندماه بوده است.
وی با بیان اینکه حوزه معاونت خدمات شهری با تمهیدات همه‌جانبه و بسیج تمام امکانات، تجهیزات و ادوات شهرداری قم در قالب طرح مهدوی علمداران خدمت و با هدف ارائه خدمات مطلوب از اوایل بهمن‌ماه فعال‌شده است، مطرح کرد: در این ایام شاهد فعالیت‌ شبانه‌روزی بیش از 3 هزار نفر از نیروهای بخش‌های مختلف شهری هستیم.
رئیس ستاد تسهیلات زائرين و خدمات سفر شهرداری قم با اشاره به اینکه هدف شهرداري میزبانی شایسته از این رویداد مهدوی و مردمی است، عنوان کرد: در این مجموعه 11 ستاد و 8 کمیته مراحل خدمت‌رسانی را دنبال کرده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه 16 پارکینگ با ظرفیت 50 هزار خودروی سواری، اتوبوس و مینی‌بوس برای نیمه شعبان آماده‌شده است، خاطرنشان کرد: با تأکید شهردار قم از ظهر روز سه‌شنبه 16 اسفندماه تا پایان روز چهارشنبه 17 اسفندماه تمام خدمات اتوبوس‌رانی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌صورت رایگان انجام می‌شود.
اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه رویکرد مردم مداری در دستور کار شهرداری قم قرار دارد، تصریح کرد: در این راستا موضوع آماده‌سازی بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) در دستور کار قرارگرفت و به‌طور ویژه شاهد نورپردازی و آذین‌بندی هستیم.
وی با بیان اینکه گل‌آرایی ریفیوژ وسط بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌طور کامل انجام‌شده است، یادآور شد: همچنین امسال برای نخستین بار شاهد آماده‌سازی لاین پشتیبان بلوار پیامبر اعظم(ص) هستیم.
رئیس ستاد تسهیلات و خدمات زائرین شهرداری قم ادامه داد: در کلیه موکب‌ها با همکاری متولیان امر مباحث مدیریت پسماند دنبال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه به خدمت‌رسانی به زائرین حضرت حجت(عج) افتخار می‌کنیم، اذعان کرد: امیدواریم با ارائه خدمات مناسب شاهد کسب رضایت الهی باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfc0dy.w6dyjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما