تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 11244
شهردار قم با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی شهر قم برای برگزاری جشن‌ها و مجموعه برنامه‌های میلاد حضرت صاحب الزمان(عج)، خاطرنشان کرد: از حدود 4 ماه قبل 11 ستاد و کمیته‌های هشتگانه شهرداری قم با فعالیت شبانه‌روزی بیش از 3 هزار نفر آغاز به کار کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد همزمان با شب نیمه شعبان در گفت‌وگوی زنده با شهروندان، با اشاره به فضائل این شب عزیز و انتظار فرج حضرت ولی عصر(عج)، اظهار کرد: طبق فرموده رسول گرامی اسلام(ص) بالاترین عبادات انتظار فرج است.
وی با اشاره به اینکه مردم برای ادامه زندگی خود نیازمند امید هستند، مطرح کرد: امام زمان(عج) تبلور امید و ناظر بر اعمال و افکار ما هستند.
شهردار قم با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری قم تلاش کرده است زمینه‌های خدمت‌رسانی و آرامش را در این شب عزیز برای مردم فراهم کند، عنوان کرد: اهمیت نیمه شعبان کم‌تر از شب قدر نیست و امیدواریم فعالیت‌های مجموعه خدمات شهری در راستای فراهم کردن زیرساخت‌ها برای همشهریان و زائرین مورد قبول درگاه الهی قرار بگیرد.
وی با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی شهر قم برای برگزاری جشن‌ها و مجموعه برنامه‌های میلاد حضرت صاحب الزمان(عج)، خاطرنشان کرد: از حدود 4 ماه قبل 11 ستاد و کمیته‌های هشتگانه شهرداری قم با فعالیت شبانه‌روزی بیش از 3 هزار نفر آغاز به کار کرده است.
دکتر سقائیان‌نژاد ادامه داد: آماده‌سازی مسیر، راه‌اندازی بیش از 2 هزار سرویس بهداشتی، آسفالت معابر، حمل و نقل رایگان، استقرار و سامان‌دهی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی ازجمله اقدامات شهرداری قم در این مدت بوده است.
وی از همکاری سایر شهرداری‌ها یاد کرد و گفت: بیش از 8 شهرداری از شهرهای دیگر معین شهرداری قم قرارگرفته‌اند و ماشین‌آلات، تجهیزات و نیروهای انسانی خود را برای نیمه شعبان اعزام کرده‌اند.
شهردار قم اضافه کرد: تاکید شده است تمام مراحل خدمت‌رسانی با اخلاص و با نیت رضایت خداوند انجام شود، چراکه خدمت در چنین عرصه‌ای توفیق بزرگی است.
وی با بیان اینکه امسال نخستین سال نیمه شعبان بعد از پایان محدودیت‌های کرونایی است، تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها مبنی بر این است که در نیمه شعبان امسال شاهد حضور گسترده و میلیونی زائران در قم باشیم.
دکتر سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه هماهنگی خوبی میان ادارات استان برای برپایی جشن نیمه شعبان وجود دارد، یادآور شد: از ماه‌ها قبل جلسات متعددی با محوریت استانداری قم برگزار شده است و نیروی انتظامی، بهداشت و درمان و سایر ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها به صورت جدی پای کار آمده‌اند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcba5b8.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما