تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : 11207
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: 120 مترمربع سازه فلزی برای استراحتگاه، محل گمشدگان، نمازخانه و ... نیز توسط ستاد تسهیلات منطقه در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) آماده‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا اقبالیان در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: منطقه 4 شهرداری خدمت‌رسانی از عمود 47 تا 96 مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) را دنبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه پارکینگ انسجام نیز در اختیار شهرداری این منطقه است، مطرح کرد: 92 نفر پرسنل در 5 شیفت برای خدمت‌رسانی در این مسیر و پارکینگ انسجام در حالت آماده‌باش قرار دارند.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم ادامه داد: برای نظافت مسیر 30 مخزن فان، 100 کارتن پلاست و پلاستیک زباله تهیه‌شده است.
وی با بیان اینکه در پارکینگ انسجام 100 کامیون نخاله بار ریزی شده است، عنوان کرد: همچنین 500 تن آسفالت‌ریزی نیز در مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) انجام‌شده است.
اقبالیان با اشاره به اینکه 88 چشمه سرویس بهداشتی در این مسیر توسط منطقه چهار شهرداری فعال است، خاطرنشان کرد: همچنین 120 مترمربع سازه فلزی برای استراحتگاه، محل گمشدگان، نمازخانه و ... نیز در این مسیر آماده‌شده است.
وی با تأکید بر اینکه 50 پرژکتور LED تهیه، خریداری و نصب‌شده است، تصریح کرد: در محدوده منطقه چهار نیز یک میلیارد ریال برای روشنایی و 2 میلیارد ریال برای نصب پرچم هزینه شده است.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم از نصب 400 مترمربع بنر یاد کرد و گفت: همچنین باتوجه به حضور نیروهای انسانی شهرداری‌های سایر شهرها، هماهنگی لازم به حسینیه شهدای گمنام کوه خضر جهت استقرار این نیروها انجام‌شده است.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdca0un6.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما