تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : 11184
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای طرح‌های علائم افقی ترافیکی و خط‌کشی رینگ اطراف مسجد مقدس جمکران و معابر منتهی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، حسین شعبان زاده با اشاره به بازدیدهای کارشناسی صورت گرفته و همچنین بنا به اعلام نیاز منطقه و ستاد برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان شهرداری قم، اظهار داشت: کلیه نیازهای علائم افقی ترافیکی معابر اطراف و همچنین معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران احصا و در دستور اجرای عوامل فنی و اجرایی سازمان ترافیک قرار گرفت. 
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 20هزار متر طول خط‌کشی ترافیکی در مجاورت مسجد جمکران انجام‌شده است، ابراز کرد: خط‌کشی تعیین جایگاه پارک خودروها در معابر امکان توقف نیز در دستور کار است. 
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: سازمان ترافیک در کنار سایر سازمان‌های حوزه حمل‌ونقل شهرداری قم، با استقرار اکیپ‌های ناظر و آماده‌باش خودرویی و پشتیبانی، در کنار بکار گیری توان فنی و اجرایی و نیروهای ستادی سازمان،  آماده خدمات‌رسانی در جشن بزرگ نیمه شعبان خواهد بود. 
وی ادامه داد: رفع نواقص روشنایی و نظافت‌های دوره‌ای و همچنین استقرار ناظرین و کشیک‌های دوره‌ای  پارکینگ‌های عمومی تحت نظارت این سازمان نیز در روزهای میزبانی از جشن نیمه شعبان به‌صورت روزانه انجام می‌گردد.
شعبان زاده در پایان یادآور شد: بنا داریم با شعار هر 100 روز یک میلیون متر خط‌کشی تا پایان سال و ادامه این روند در سال آتی کلیه معابر نیازمند خط‌کشی را اجرا نماییم.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceez8z.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما