تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 11159
پویش "میهمان‌داریم" با هدف حفظ پاکیزگی و رعایت نظافت و بهداشت شهر و به‌ویژه مسیرهای منتهی به مسجد جمکران راه‌اندازی شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت ولیعصر(عج) و حضور سیل مشتاقان در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) در روزهای منتهی به این روز بزرگ، از راه‌اندازی پویش ای در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: پویش "میهمان‌داریم" با هدف حفظ پاکیزگی و رعایت نظافت و بهداشت شهر و به‌ویژه مسیرهای منتهی به مسجد جمکران راه‌اندازی شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به تولید و نشر محتواهای مرتبط با رعایت بهداشت و پاکیزگی یادآور شد: کار فرهنگی باید جریان ساز بوده و این جریان سازی نیز طوری باشد که بتواند اقشار مختلف مردم را نسبت به انجام آن کار و هدف تشویق کند.
میرابراهیمی همچنین به برپایی غرفه فرهنگی و ارائه آموزش با موضوع مفاهیم مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: ارائه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در قالب نمایش از دیگر برنامه‌هایی بوده که سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در این ایام عهده‌دار اجرای آن خواهد بود .

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgyq9q.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما