تاریخ انتشار :شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 11084
خطیب نماز جمعه قم گفت:دشمنان امروز پس از مشاهده عظمت سپاه بعنوان نیروی رسمی ایران، به اشتباه خود در قراردادن سپاه در لیست تروریستی پی بردند و یکی پس از دیگری از آن عقب نشینی می‌کنند.
دشمنان متوجه اشتباه خود در تروریست خواندن سپاه شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قم با بیان اینکه پاسداران در راه حفظ انقلاب جان خود را بر کف دستشان گذاشته اند، افزود: فعالیت های سپاه علاوه بر حوزه امنیتی در حوزه اقتصادی و رسیدگی به امور معیشتی نیازمندان قابل تقدیر است.
وی خاطرنشان کرد: از زمان شکل گیری سپاه، بهترین جوانان وارد این عرصه شدند و با نثار خونشان حافظ امنیت و استقلال کشور بودند و زین پس هم این مسیر ادامه خواهد یافت.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: سپاه همچنان که در میدان‌های امنیتی برای جامعه می جنگند در عرصه اقتصادی نیز همراه نیازمندان است.
وی همچنین با اشاره به راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن‌ماه ماه امسال گفت: برغم میل و تبلیغات دشمنان در جلوگیری از آمدن مردم به خیابان، مردم امسال پرشورتر از همیشه اثبات کردند که هیچوقت دست از این انقلاب بر نخواهند داشت.
حسینی‌ بوشهری اضافه کرد: این حضور حماسی نشانه ایمان، زمان‌شناسی‌ و بصیرت بود و پیام روشنی برای دشمنان داشت و جواب دندان شکنی برای آنها بود.
امام جمعه قم در ادامه اظهار داشت: مسائلی همچون اشتغال، تورم، اقتصاد، کاهش ارزش پول ملی و معیشت، مردم را آزار می دهد و مسوولان برای رفع این مشکلات و جلب رضایتمندی مردم تلاش کنند.
وی همچنین با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، گفت: تجلی جمهوریت و اسلامیت و معرفی سازوکارها و کارکردهای این مجلس در بین مردم دو خواسته مهم رهبری طی این دیدار بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عوامل سعادت انسان در دنیا گفت: یکی از ویژگی های انسان های سعادتمند عدم موضع گیری در برابر حق است‌.
نایب رییس مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: مردم با مسوولانی که با آنها صادقانه رفتار می کنند رویه دیگری دارند و چنین مسوولانی در بین جامعه محبوب و مورد احترام هستند.
حسینی بوشهری همچنین سالروز میلاد پر خیر و برکت امام حسین(ع) و روز پاسدار را مورد توجه قرار داد و گفت: امام حسین(ع) حاجات و خواسته‌های مردم را نعمت الهی می داند که نباید در برطرف کردن آنها هیچ مسوولی احساس خستگی کند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdoz0f.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما